טבלת הרייטינג: "הישרדות" ו"האח הגדול" צמודות בפסגה

למרות ההצהרות כי לא ישנה את לוח שידוריו לנוכח התחרות מול ערוץ 2, ערוץ 10 הציב מול "ארץ נהדרת" שידור חוזר, וחזר על כך גם מול "האח הגדול"

"האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת היא התוכנית הנצפית ביותר השבוע, עם 1.09 מיליון צופים בכלל האוכלוסייה. שנייה לה היא "הישרדות הונדורס" של רשת, שעומדת על 1.06 צופים, אך גוברת על "האח הגדול" בנתוני הצפייה במשקי-הבית היהודיים - 34.7% לעומת 34.2% רייטינג.

לא מן הנמנע כי הקור מצופף את הציבור סביב מסך הטלוויזיה: לא פחות מ-6 משדרים עברו השבוע את 30 אחוזי הצפייה במשקי-הבית היהודיים. לצמרת הצטרפה "ארץ נהדרת", שהשיקה את העונה ה-13 שלה בקשת, עם 1.012 מיליון צופים. מדובר בנתון הגבוה ב-22% מהשקת העונה הקודמת של תוכנית הסאטירה.

למרות ההצהרות כי לא ישנה את לוח שידוריו לנוכח התחרות מכיוון ערוץ 2 ולא יציב שידורים חוזרים, בערוץ 10 החליטו לא להתמודד מול "ארץ נהדרת" והציבו שם שידור חוזר של "לעוף על המיליון", שהשיג רק 6.4%. אתמול (מוצ"ש), מול "האח הגדול", היה עוד שידור חוזר בערוץ 10 - "לה פמיליה" עם 5.9%.

"חדשות השבת" של חדשות 2 עם דנה ויס היא תוכנית האקטואליה הנצפית ביותר השבוע, עם 770 אלף צופים. בימי שישי נמשכת התחרות האינטנסיבית - הפער שוב נפתח בין "אולפן שישי" של חדשות 2 עם דני קושמרו ל"שישי" של חדשות 10 עם אילה חסון. בחדשות 2 הצליחו לדחוף מעלה ל-15.4%, בעוד שבחדשות 10 חלה נסיגה ל-8.9%. עכשיו, כש"ארץ נהדרת" שבה למסך, לקשת יש יותר כלים להעביר לשישי על-מנת להמשיך לתמוך במגזין ליל שבת.

הממוצע השבועי של המהדורה המרכזית של חדשות 2 גבוה ביותר מפי שניים מזה של חדשות 10, עם 23.8% צפייה במשקי-בית יהודיים לעומת 11.6%.

בתחום התחקירים, "אבודים" של רשת ממשיכה להבהיר כי היא מותג חזק גם בעונה זו - עם 29.8% מרשימים - ואילו "עובדה" של קשת בנתון שיא לעונה, 28% צפייה. לעומתן, "העבריים" המופתית בערוץ 1 זוכה ל-2.5% צפייה בלבד.

רייטינג
 רייטינג