חברה שמטפלת בנחירות מגייסת 3 מ' ד' בדרך להנפקה ב-2017

חברת הסטארט-אפ נקסנס (Nexense) מרמת גן מנסה לגייס לפי שווי של 30 מיליון דולר ■ פעילה בתחום המחשוב הלביש והיא מפתחת מערכת אשר מטפלת בנחירות ובדום נשימה - המוצר שלה נלבש בתור רצועת חזה או שעון יד ומנטר פרמטרים פיזיים שונים בזמן השינה

חברת הסטארט-אפ נקסנס (Nexense) מנסה לגייס סכום של 3 מיליון דולר לפי שווי של 30 מיליון דולר. החברה מרמת גן פעילה בתחום המחשוב הלביש והיא מפתחת מערכת אשר מטפלת בנחירות ובדום נשימה.

המוצר של נקסנס נלבש בתור רצועת חזה או שעון יד ומנטר פרמטרים פיזיים שונים בזמן השינה. אחת המשקיעות בחברה היא ג'נרל אלקטריק, אשר מחזיקה 8% מהון המניות. נציין כי החברה מקווה להנפיק בתחילת שנת 2017.

המוצר של נקסנס כבר קיבל אישור שיווק באירופה (CE). החברה טוענת כי מכרה עד כה קרוב לאלף יחידות של המוצר, באירופה ובישראל ומוסיפה כי הגיוס ישמש לטובת פיתוח הדור הבא של המוצר.

כאשר המוצר מזהה נחירות או דום נשימה, הוא רוטט ומסייע למטופל לחזור לנשום או להפסיק לנחור - מבלי להעיר אותו. לטענת החברה המוצר הוביל לשיפור דרמטי בשינה בקרב מטופלים שעשו בו שימוש רציף. בחברה מעריכים כי השוק של הפרעות נשימה בשינה מגלגל בכל שנה כ-10 מיליארד דולר.

ברי מולצ'דסקי, מנכ"ל נקסנס, אומר כי "החברה פיתחה מוצר מהפכני, שנותן מענה לבעיה שכיחה בקרב כשליש מהאוכלוסייה הבוגרת בעולם, ואשר מבוסס על טכנולוגיה חדשנית נושאת פטנטים שפיתחנו בשיתוף עם ג'נרל אלקטריק".

מולצ'דסקי הוסיף כי "בשנים הקרובות, היעד שלנו הוא להגיע ל-3% מהשוק העולמי של הפרעות הנשימה בשעת שינה, כולל נחירות ודום נשימה. אנו בוחנים שיתופי פעולה ומנהלים מו"מ עם חברות הפצה גלובליות מובילות, לשם קידום תשתית השיווק עבור מוצרינו ברחבי העולם".