צרות של עשירים: אייל גולן תובע חברה להתקנת בריכות

הזמר שוב מגיע לכותלי בית המשפט, אבל הפעם לא מדובר בתביעת לשון הרע או בהסתבכות עם נערות - הפעם מדובר באיש מקצוע שלא התקין כראוי 3 בריכות בביתו ברחובות ■ אז על איזה סכום תובע גולן?

לאייל גולן לא נמאס מעורכי דין ומכותלי בית המשפט. אחרי שהסתבך בפרשת המסים ובפרשת "משחקי חברה" ואף תבע את כל מי שניסה להכפיש את שמו בדרך (כולל אחינועם ניני) - כעת הוא מגיע שוב לבית המשפט, אבל הפעם מדובר בסיפור אחר לגמרי.

כעת הגיע כתב תביעה מעורכי הדין של גולן גם לשולחנו של מי שהתקין בריכות בביתו ברחובות. כן, אתם קוראים נכון: לא בריכה אחת, לא שתיים - שלוש בריכות הותקנו בביתו של הזמר המפורסם.

חברת "סופר ספא" הוזמנה לבצע את העבודה בביתו של הזמר, אולם לטענת הזמר, פחות משנה לאחר התקנת הבריכות, החלו להופיע סימני נזילה באזור הבריכה, וגולן הבחין ב"ירידת מים, שקעים בקירות הבריכה, רטיבות באזור המדרגות והספסל הקרובים לבריכה ובפסיפסים ואריחים שנפלו מדפנות הבריכה".

לטענת גולן, כאשר הוא פנה אל החברה בבקשה שיתקנו את הליקויים, הוא לא קיבל את המענה הראוי. לדבריו, הוא נאלץ להזמין איש מקצוע חיצוני, וכעת הוא תובע את החברה על לא פחות מ-163,000 שקל.

זה, כמובן, לפני פיצוי על עוגמת-הנפש - כי מישהו הרי צריך לשלם על כך שליאן הקטן לא היה איפה להשתכשך בקיץ.