ח"כ חסון פתח במאבק: "סוגרים ליורם שפטל את המיקרופון"

חבר הכנסת טוען, בפוסט שהעלה בפייסבוק, כי עו"ד שפטל מסית ללא הפסקה נגד אנשי השמאל בתוכניתו ברדיו 103FM ■ "צריך לשים סוף לתופעת מופע דברי השטנה והבלע"

עו``ד יורם שפטל / צלם: יונתן בלום
עו``ד יורם שפטל / צלם: יונתן בלום

חבר הכנסת יואל חסון מהמחנה הציוני העלה פוסט בפייסבוק, בו הוא פונה לעוקבים אחר העמוד שלו ומבקש מהם להגיש תלונה לרשות השנייה נגד עו"ד יורם שפטל והתוכנית שהוא מגיש ברדיו 103. לטענת חסון, עו"ד שפטל מסית באורח קבע בתוכנית נגד אנשי מחנה השמאל.

ח"כ חסון כתב: "חברים, אני מבקש את עזרתכם. לפני יותר מחודש פניתי ליועץ המשפטי לממשלה ולמנכ"ל הרשות השנייה כדי לשים סוף לתופעת מופע דברי השטנה והבלע של עו"ד יורם שפטל. מדי יום חמישי הוא משתמש בחלון השידור שמספקת לו תחנת השידור 103FM כשופר הסתה קשה כלפי מחנה השמאל ומרכיביו השונים".

לדברי חסון, פנייתו נותרה עדיין ללא תגובה. "למה? כי כשמדובר בהסתה נגד המחנה שלנו, זהו דבר יומיומי ושכיח. אם שפטל היה מכוון את דבריו הקשים כלפי המחנה הלאומני, האמינו לי שקבוצות האינטרסים שמייצגות את המחנה הזה גם בכנסת וברשתות החברתיות היו תובעות את עלבונן. אבל אנחנו לא נכנעים, אנחנו נלחמים. 

"אני מזמין אתכם להצטרף למאבק שלי ולפנות כבר עכשיו לרשות השנייה בתלונה לסיים את מופע ההסתה של האדון שפטל... אין באף משפט שלו שום ערך עיתונאי או ערך מוסף שיכול להניח את הדעת כדי לאפשר את מדורת השנאה שלו. זו לא דעה, זו הסתה".