אחרי שנטשה את האולפן: יונתן ריגר התנצל בפני רונית אלקבץ

אלקבץ נטשה ראיון בשידור חי בתוכנית "שש עם עודד בן-עמי", לאחר שנשאלה על החשדות להטרדה מינית המיוחסים למשה איבגי ■ ברשתות החברתיות מתחו ביקורת על היחס אליה בתוכנית

עזיבת האולפן ביום חמישי בן עמי כינה את המהלך "מוזר" / צילום: מסך
עזיבת האולפן ביום חמישי בן עמי כינה את המהלך "מוזר" / צילום: מסך

כתב התרבות של חברת החדשות של ערוץ 2, יונתן ריגר, התנצל בפני השחקנית רונית אלקבץ, לאחר שזו נטשה בשידור חי את אולפן התוכנית "שש עם עודד בן-עמי".

הסרטון שבו נראית אלקבץ עוזבת את השידור, לאחר שריגר הפנה אליה שאלה הנוגעת לחשדות נגד השחקן משה איבגי, זכה לעשרות אלפי צפיות באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות, וביקורת נמתחה נגד חדשות 2 לנוכח היחס לשחקנית, שזכה לכינוי "שוביניסטי". אלקבץ קיבלה את התנצלותו של ריגר.

ביום חמישי האחרון הוזמנה אלקבץ להשתתף בתוכנית של עודד בן-עמי בחדשות 2, לקידום הסדרה הצרפתית החדשה בהשתתפותה, "טרפליום". אלקבץ הגיעה לאולפן בתל-אביב וישבה לצד ריגר, שעמד להגיש את פינת התרבות הקבועה שלו. עודד בן-עמי נכח באולפן בירושלים.

 

אי-הבנה בין צוות העריכה של התוכנית לבין ריגר גרמה לכך שכתב התרבות הוותיק לא עודכן באשר לכך שהוא זה שצריך לראיין את אלקבץ. בסופו של דבר הוא נאלץ לשאול אותה שאלה קלושה על הסדרה בהשתתפותה, ואז עבר לשאלה על החשדות לגבי הטרדה מינית המיוחסים לשחקן משה איבגי, שחלק עם אלקבץ מסך בהזדמנויות שונות.

אלקבץ מחתה על כך שבעוד שהיא באה לדבר על הסדרה בכיכובה, היא נשאלת מיד בראשית הראיון על איבגי. במחאה היא קמה ועזבה את הראיון, כשריגר התנצל בפניה עוד בשידור. לאחר עזיבתה נראה היה כי בן-עמי לועג להחלטתה של אלקבץ לעזוב את השידור, ואף כינה את המהלך שנקטה "מוזר".

עוד באותו היום שלח ריגר מסרון לאלקבץ, שבו הסביר את האירועים שקדמו לראיון השנוי במחלוקת, והיא הגיבה בהבנה.

ריגר הפנה לחדשות 2 לתגובה, אך מהמערכת לא נמסרה תגובה.