מנכ"ל פרטנר: "כל העיסוק סביב ההשקה עשה לנו רק טוב"

עסקת סלקום-גולן טלקום, הפיגור בטלוויזיה, האפשרות למיזוג עם הוט, הקשר בין ראש הממשלה לבעלי בזק והעובדים שהכריזו סכסוך עבודה בחברה ■ איציק בנבנישתי מדבר על סערת המיתוג מחדש בראיון ל-G

איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

אלא אם חזרתם ממש הרגע מחו"ל, ועדיין לא הספקתם לאסוף את המזוודה ולעזוב את הטרמינל, הסיכוי שלא נחשפתם למיתוג המחודש של חברת פרטנר בשבועיים האחרונים, הוא מזערי. את הריבוע הכתום של אורנג' הבינלאומית החליפו בלוגו בגווני הטורקיז, שכבר הספיק לחטוף לא מעט אש מאז, ובקמפיין אינטנסיבי תחת הסלוגן "שלום ותודה אורנג', נעים מאוד פרטנר"; שמצדו, כבר הספיק לשמש השראה לאין-ספור "ממים" במרחב הציבור על רבדיו הווירטואליים והלא אינטרנטיים.

הנה, למשל, "שלום ותודה שעות שינה, נעים מאוד תינוק חדש"; "שלום ותודה אמצ"ש, נעים מאוד סופ"ש". אפילו פרויקט נדל"ן חדש עשה בזה שימוש מקורי עם "שלום ותודה פיגומים, נעים מאוד יהושע בן-נון 47, תל-אביב"; ובמרתון תל-אביב בשבוע שעבר, אפשר היה לראות שלטים לאורך המסלול: "שלום ותודה 5 ק"מ, נעים מאוד 10 ק"מ".

מלבד הבאזז ברשת ו"הדאחקות שהריצו על הלוגו", כמו שאומרים בפרטנר, הייתה גם ביקורת נוקבת על כך שהחברה שנבחרה לעצב את הלוגו החדש, מטה-דזיין, אינה ישראלית; ועל כך שהלוגו החדש של פרטנר דומה מאוד ללוגו אחר שהיא עיצבה, לתזמורת הפילהרמונית של ניו-יורק. ומעל הכול, על היקף המהלך, שהושקעו בו עשרות מיליוני שקלים. זאת, על רקע מצוקתה הכספית של החברה.

"התנאים מאוד קשים", אומר איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, בראיון בלעדי ל-G. "להשתנות שהיא נכפית - אם היא הדרגתית, אתה יכול להתאים את עצמך, אבל אם היא בבת-אחת, היא הרסנית. השינויים שקרו בשוק הסלולר היו אדירים, ואנחנו נמצאים תחת לחצים מאוד גדולים. נכון שלא צריך להיות אסטרטג גדול כדי להגיד ששוק התקשורת צומח: אם אדם עשה מספר פעולות בסלולר עד היום, היום הוא יעשה פי כמה וכמה. אז השדה שאנחנו נמצאים בו הוא מאוד פורה, והתפקיד שלנו הוא להגדיר את עצמנו הכי טובים בכל היבט - גם טכנולוגית וגם שירותית, וגם לראות מגמות בשוק. זה מה שאנו עושים".