רצח את זוגתו, ביתר גופתה ופיזר ברחבי ת"א - ונשלח למאסר עולם

פרשת "הגופה במזוודה" הגיעה אל סופה: איידן דמירהאן, העובד הזר מטורקיה שרצח את זוגתו דניס אילונה ופיזר את חלקי גופתה ברחבי ת"א, יישלח למאסר עולם ■ בנוסף נגזר עליו הפיצוי המקסימלי הקבוע בחוק

פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו
פטיש דין משפט גזר דין עתירה דין וחשבון / צלם: פוטוס טו גו

מאסר עולם נגזר הבוקר (א') על איידן דמירהאן, שהורשע ברצח זוגתו, דניס אילונה, ובביתור גופתה. כמו כן, נגזר עליו הפיצוי המקסימלי בחוק. מעשה הרצח המדובר עורר הדים בקיץ 2013 וזכה לכינוי "פרשת הגופה במזוודה".

דמירהאן, עובד זר מטורקיה, בן 47, הגיע לישראל בינואר 2013 ועבד בחברת בנייה. כאן הוא הכיר את זוגתו, אילונה בת ה-45, שהגיעה לארץ מרומניה כדי לעסוק בעבודות סיעוד של קשישים.

על-פי כתב האישום שהוגש נגדו, הוא ואילונה היו בקשר רומנטי ונהגו לשהות בדירה ששכר בתל-אביב בסופי השבוע. ב-3 באוגוסט 2013 פרץ ביניהם ויכוח על רקע דרישת הנאשם מזוגתו שתשתתף עמו בתשלום שכר הדירה.

"באותה עת גמלה בלבו של הנאשם ההחלטה לגרום למותה", נכתב בכתב האישום. "במסגרת החלטתו לגרום למותה, תקף אותה הנאשם על-ידי כך שהיכה אותה בראשה ו/או בצווארה".

על-פי האישום, לאחר שנרצחה, החל דמירהאן לבתר את הגופה לחלקים באמצעות סכין, זאת כדי להעלים מעיני המשטרה את מעשה הרצח ואת זהות המנוחה. הוא פיזר את כל חלקי הגופה ברחבי תל-אביב.

בנוסף, נטען בכתב האישום כי לאחר מותה של אילונה, גנב ממנה דמירהאן תכשיטים וזוג עגילים שענדה על אוזניה. הוא ניקה את הדירה, נעל את הדלת ועזב אותה. ביום המעשה, בשעות הערב הוא חזר למקום עבודתו, ובבוקר שלמחרת ביקש ממעסיקו כרטיס טיסה חזרה לטורקיה, כדי להימלט. בדרכו להמשיך לשדה התעופה הוא נעצר על-ידי המשטרה.