בגלל הטור השערורייתי: "הארץ" מוריד את הטור של בני ציפר

בטור מביש שציפר פרסם ביום שישי שעבר הוא העניק לגיטימציה לאמנים לשכב עם קטינות ■ ציפר מפרסם התנצלות: "אני כותב 'בבקשה, סלחו לי', אבל איני משלה עצמי שיאמינו לי"

בני ציפר, עיתונאי וסופר, הארץ / צילום: אולפן וואלה News
בני ציפר, עיתונאי וסופר, הארץ / צילום: אולפן וואלה News

טורו השבועי של בני ציפר בימי שישי בעיתון "הארץ" יורד. העורך הראשי של העיתון, אלוף בן, החליט להדיח את ציפר מכתיבת הטור על רקע הטור שפרסם ביום שישי שעבר ובו למעשה העניק לגיטימציה לאמנים לשכב עם קטינות. ציפר ימשיך לערוך את מוסף הספרות של העיתון.

הבוקר (ד') פרסם ציפר טור פרידה, שיפורסם גם ביום שישי בעיתון המודפס, בו התנצל על טורו מהשבוע שעבר. "עכשיו אני בוכה, אבל הדמעות היורדות מהעיניים האמיתיות שלי שמתחת למסכה אינן נראות מבעד למסכה", כתב ציפר. "אני מבקש סליחה מכל מי שנפגע מדבריי, אבל הקול היוצא מפי האמיתי אינו חודר מבעד למסכה. אני כותב: 'בבקשה, סלחו לי', אבל איני משלה את עצמי שיאמינו לי. יגידו: האיש הזה יודע רק להעמיד פנים. זו אחת מהעמדות הפנים שלו". 

ל"גלובס" נודע כי ההחלטה של בן התקבלה לאחר שיחה בין השניים על טורו של ציפר ליום שישי הקרוב. בתום השיחה הודיע בן לציפר כי הטור יצא לחופשה עד להודעה חדשה ולחשיבה מחדש.

טורו הפרובוקטיבי של ציפר עורר סערות רבות לאורך השנים, בעיקר בחוגי השמאל, אליהם פונה "הארץ". כל זאת, לא מעט לאחר שציפר הפך מקורב לבני הזוג נתניהו וכתב מאמר בשבחה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. 

את תגובתו של ציפר לא ניתן היה להשיג. ב"הארץ" אישרו את הפרטים.