בית המשפט מינה את עו"ד איתן ארז כנאמן של ענבל אור

השופט איתן אורנשטיין אישר את הקפאת ההליכים לענבל אור עד ל-3 באפריל ■ חושש ממינוי 3 מנהלים מיוחדים ששכרם יכביד על קופת החברה ■ שלי נרקיס טוען: ענבל אור חייבת לי 16 מיליון שקל

ענבל אור / צילום: שלומי יוסף
ענבל אור / צילום: שלומי יוסף

השופט איתן אורנשטיין קיבל היום (ה') את בקשת נושיה של ענבל אור ומינה לעסקיה מנהל מיוחד. בנוסף, אורנשטיין אישר את הקפאת ההליכים גם לענבל אור באופן אישי.

אורנשטיין מינה את עו"ד איתן ארז למנהל המיוחד לעסקיה של אור וקבע כי יגיש דוח מיוחד על מצב עסקיה תוך כשבוע. הקפאת ההליכים ניתנה עד ל-3 באפריל.

במקביל נודע תוך כדי ניהול ההליכים המשפטיים נגד אור כי שלי נרקיס, האיש שמכונה "מלך השוק האפור", טוען לחוב של 16 מיליון שקל. נרקיס מבקש להשתתף בהליך קבלת ההחלטות של הנאמן לעסקי אור, וזאת לאור החוב הגבוה לו הוא טוען.

היום הגישה אור את תוכניתה לבית המשפט המחוזי במסגרת בקשה להקפאת הליכים שהגישו נושיה והיא נאלצה בלחץ השופט אורנשטיין לקבל. אור מסכימה להזרים כסף לקופת החברה כדי לממן את פעילות החברה בתקופת ההקפאה, שבמהלכה תגובש תוכנית הבראה לחברה. אור ביקשה היום מבית המשפט להקפיא את ההליכים המשפטיים נגדה באופן אישי, וזאת כיוון שהיא ערבה באופן אישי לחלק מחובות החברה, בסכומים שאינם ידועים (נכון לעכשיו).