צפו: אחד הסרטונים הפרו-ישראליים הטובים ביותר שתראו

שווה צפייה: התשובה הישראלית המוחצת לתומכי ה-BDS - דרור הלוי מפרק לגורמים את טענות "הליברלים האירופים" ומציג בצורה מזהירה את הקייס הישראלי מול תומכי החרם על מדינת ישראל

דרור הלוי / צילום: תומר שלום
דרור הלוי / צילום: תומר שלום

יש ליברלים פנאטים. הם עיוורים, חרשים ומאוד מסוכנים. הגוש האסלאמי ערבי מתפרש על 20 מיליון קמ"ר וחיים בו 900 מיליון בני אדם, פי 1000 בגודל השטח והאוכלוסייה מישראל. הגוש הזה מונה עשרות מדינות דיקטטוריות. ישראל הקטנה היא הדמוקרטיה היחידה באזור, אבל יש ארגונים שבשם ערכים ליברלים דורשים להחרים דווקא אותה.

בגוש האסלאמי מנצלים ילדים, בישראל מחבקים אותם. בגוש האסלאמי הנשים חסרות זכויות, ברובו אסור להן להראות את פניהן, לנהוג ברכב, ללכת לבד לקניון, נשים וילדות נאנסות נרצחות ונמכרות לעבדות כסחורות. בישראל מנכ"ל הבנק הגדול ביותר היא אישה, נגידת הבנק המרכזי היא אישה בראש בית המשפט העליון עומדת אישה. בגוש האסלאמי ערבי מענים ורוצחים בעלי נטייה הומו-לסבית. בישראל הם כוכבי טלוויזיה נערצים, תל-אביב נבחרה לעיר המומלצת בעולם לטיולים של חברי הקהילה.

ישראל מאוימת ע"י הערבים, אבל הדמוקרטיה האיתנה שלה אפשרה לשופט ערבי לשלוח נשיא יהודי לכלא. בדמוקרטיה הישראלית יכול ח"כ ערבי לנהל את ישיבת הפרלמנט ולזרוק מדוכן הנואמים שר בממשלה. בעולם האסלאמי ערבי מתעמרים בנוצרים יהודים ומיעוטים דתיים אחרים. הם נדרשים להמיר את דתם, מגורשים ונרצחים. בישראל הקהילה המוסלמית גדלה, הבהאיים בונים מקדשים, אתרי הנצרות מוגנים וזוכים לביקור של מיליוני צליינים.

בישראל יש חופש דיבור, חופש אקדמי ושבעה זוכי נובל במדעים מ-2002 עד היום, היא מרכז מדע והיי-טק עולמי. בעולם המוסלמי כל אלה לא קיימים.

לישראל יש בעיות, היא אינה מושלמת, וחלק מהביקורת עליה מוצדקת, אבל היא בוודאי אחת המדינות המתקדמות וההומניות בעולם, הרבה יותר מהגוש האסלאמי, אבל לא רק. פוטין, למשל, פועל נגד הקהילה הגאה, הסינים מדכאים מיליוני טיבטים, ארדואן בונה ארמונות וכולא עיתונאים, בצרפת אסור למוסלמית ללכת עם בורקה והשוויצרים הצביעו נגד בנית צריחי מסגדים. אז אם מישהו מחרים את ישראל בשם ערכים דמוקרטים ליברלים, רימו אותו או שהוא עצמו הרמאי.