תפנית בעלילה? ענבל אור מאשימה את העובדים במעילה

טענותיה החדשות של אור באות כשברקע שמועות על הסדר עד מדינה שעליו עשוי לחתום בכיר לשעבר באור סיטי ■ העובדים: "מצרים על ההכפשות חסרות כל הביסוס שמעלה ענבל אור. היא לא לוקחת כל אחריות על מעשיה והתנהגותה" 

ענבל אור / צילום: שלומי יוסף
ענבל אור / צילום: שלומי יוסף

משנה עורך דין - משנה גרסה. ענבל אור, יזמת הנדל"ן החשודה בהעלמת מס, הלבנת הון, זיוף מסמכים והונאה שיטתית של עשרות מלקוחותיה, מינתה עורך דין חדש במקומו של עורך דינה המתפטר (העשירי במספר שנטש את אור בשבועות האחרונים), ראובן בילט.

יחד עם עורך דינה החדש, עדי כרמלי, היא פונה נגד עובדי חברתה וטוענת כי קיים "מידע חדש" על מעילה כביכול בכספי החברה שפגעה בחברה מבחינה תזרימית.

טענותיה החדשות של אור באות כשברקע שמועות (בלתי מאושרות, לפי שעה) על הסדר עד מדינה שעליו עשוי לחתום בכיר לשעבר בחברת אור סיטי מול הפרקליטות.

אור שלחה מכתב למשטרה, בו טענה באופן כללי כי הגיע לידיה "מידע" חדש. היא לא פירטה מהו אותו מידע, רק טענה כי הדברים יתבררו בקרוב.

אם לשפוט לפי הבטחותיה הקודמות של אור (למימון עלויות הליך הקפאת ההליכים בחברתה, או למאות האנשים שסברו שרכשו ממנה דירות) - סביר שהטענה הזו תתברר כריקה מתוכן.

עו"ד חיות גרינברג, המייצגת את עובדי אור סיטי, מסרה: "אין לעובדים אלא להצר על ההכפשות חסרות כל ביסוס שמעלה ענבל אור. צר לי שענבל לא לוקחת כל אחריות על מעשיה והתנהגותה, ובמקום זה בוחרת להטיל רפש בכל העומד מסביבה. עניינית - לא היה ולא נברא. כל עובדי החברה הם אנשים ישרים ואיכותיים שמילאו את תפקידם על הצד הטוב ביותר, בהתאם להנחיותיה של ענבל, בנאמנות וביושרה רבים".

"עוקץ במשך 11 שנים? לא מציאותי"

בראיון לניב רסקין הבוקר (א') בגלי צה"ל אמר עו"ד כרמלי: "הצטברו מסמכים המעידים על מעילה במיליונים בתוך אור סיטי, נעביר אותם היום למשטרה. הדברים מבוססים וממוסמכים, נדרשת כאן חקירת משטרה. הרעיון שעסק כלשהו ביצע עוקץ במשך 11 שנה הוא לא מציאותי. המעילה בוצעה בשנתיים האחרונות, הכספים הוצאו מהחברה בלי ידיעתה של ענבל אור. בפעילותה של ענבל לא דבק רבב, ובטח שלא משהו שקשור בפלילים".

עו"ד כרמלי רמז כי כספים שהתקבלו מלקוחות, בהם תשלומים ראשוניים על סך 100 אלף שקל, "לא נרשמו, לא דווחו או נרשמו אחרת". הוא הבטיח בסיום הראיון כי "דברים לא ייראו בעוד שבוע מהיום, כפי שהם נראים כיום".