"גורו" תקשור מוכרת ובעלה נעצרו בחשד להעלמת הכנסות

ידוענים שקיבלו לאחרונה ייעוץ רוחני מ"הגורו של הסלבס", יהודית אורנייה מילוא, יזומנו בקרוב לחדרי החקירות של רשות המסים ■ עפ"י פרסומים, בין לקוחותיה של מילוא היו בר רפאלי, יעל פוליאקוב, מיה דגן, עדי אשכנזי וציון ברוך

מעטפה עם דולרים שוחד   / צלם: thinkstock
מעטפה עם דולרים שוחד / צלם: thinkstock

ידוענים מוכרים שקיבלו לאחרונה ייעוץ רוחני מ"הגורו של הסלבס", יהודית אורנייה מילוא, יזומנו לחדרי החקירות של רשות המסים בקרוב. זאת, במסגרת חקירתה של מילוא, "היועצת על-חושית" מהעסוקות בעולם העסקים הישראלי, בחשד להעלמת הכנסות.

בשבוע שעבר נעצרה מילוא על-ידי מחלקת החקירות מכס ומע"מ תל-אביב והמרכז, בחשד כי מזה תקופה ארוכה העלימה מרשות המסים עסקאות ולמעשה כלל לא דיווחה על פעילותה העסקית. 

מילוא מספקת שירותי אימון אישי, טיפול בשיטת ניאו-הומונולוגיה ומנחת סדנאות מטפלים, ‏כאשר לטענת רשות המסים, עבור כל מפגש ייעוץ היא גובה סכום של בין 500 ל-800 שקל - הכנסות עליהן לא דיווחה לרשויות.

יחד עמה נעצר גם בעלה, השחקן רפי מילוא, אשר לטענת רשות המסים מנהל את יומנה של "הגורו" ואת דיווחיה לרשות המסים. השניים חשודים כי לא דיווחו על פעילותה הענפה בסכומים גדולים, כאשר רשות המסים טוענת כי ל"גורו" כלל אין תיק עוסק במע"מ.

לטענת רשות המסים, פעילותה של מילוא עניפה וכוללת בין היתר אימון אישי, הדרכות שונות, מתן שירותי ייעוץ, העברת סדנאות והכשרת מטפלים - וכל זאת בסכומים שאינם ידועים עדיין לרשות, ובשלב זה עומדים על-פי ההערכה על מאות אלפי שקלים.

"מאחר שלחשודה אין תיק במע"מ, היא לא דיווחה על פעילותה העסקית הענפה לרשויות המס", נכתב בבקשת המצער בעניינם של מילוא ובעלה, וכן צוין כי "החשד לגביהם בשלב זה הוא כי הם עומדים על מאות אלפי שקלים. חרף פעילותה העסקית, מילוא לא דיווחה על עסקאותיה וזאת על מנת להתחמק מתשלום מס אמת". 

לקוחותיה של מילוא, רבים מהם ידוענים, הוזמנו כבר היום (א') לתת עדות בעניינה, ונוספים יוזמנו במהלך שבוע הבא. מפרסומים שונים בעניינה של מילוא עולה כי בין לקוחותיה היו השחקניות יעל פוליאקוב ומיה דגן, הקומיקאים עדי אשכנזי וציון ברוך והדוגמנית בר רפאלי, שמתמודדת בעצמה בימים אלה עם חקירה פלילית בחשד להעלמות מס.