קבוצת הרכישה "מגדלי הצעירים" נפרדת מא. דורי

קבוצת חג'ג': "הוועד התכנס והחליט על סילוק א. דורי מהפרויקט ללא הסכמה"

אתר הבנייה של מגדלי הצעירים בתל אביב / צילום: תמר מצפי
אתר הבנייה של מגדלי הצעירים בתל אביב / צילום: תמר מצפי

קבוצת הרכישה "מגדלי הצעירים" שאירגנה קבוצת חג'ג' בציר מנחם בגין בתל אביב נפרדת מקבלן הביצוע א. דורי. זאת לאחר תקופה ממושכת שהבנייה באתר נעצרה ועימה צפויים גם עיכובים ניכרים במסירת הדירות.

ל"גלובס" נודע כי באסיפת דיירים שכינסה הקבוצה הוחלט להיפרד מא. דורי בשל ספק שהביעו חברי הקבוצה ביכולתה של דורי להשלים את הביצוע.

בקבוצת חג'ג' אישרו את הפרטים ומסרו כי "בזמנו כשנבחרה א.דורי לבצע את הפרויקט, היא היתה החברה המובילה בארץ לבניית מגדלים באיכות הגבוהה ביותר. דורי כפי שכולם קראו ויודעים, עברה שינוי בבעלות והיום לפי הצהרת הבעלים החדש, לא יכולה לבצע פרויקט בסדר גודל כזה. מיידית זימנו את הרוכשים על מנת שיקבלו יחד עם הוועד החלטה על סילוק דורי מהפרויקט שלא בהסכמה".

כזכור, בשנת 2010 החלה ענבל אור בגיבוש קבוצת רכישה לרכישת הקרקע, אז הציגה למצטרפים לקבוצה מצג לפיו אכלוס הדירות צפוי להיות במהלך 2016. בהמשך נכנסו לארגון הקבוצה האחים צחי ועדו חג'ג' שתפסו את מקומה של אור. נכון להיום ביצוע הפרויקט נמצא עדיין בשלב החפירות והבנייה הוקפאה עם הקשיים אליה נקלעה א. דורי.

 

עוד נמסר מקבוצת חג'ג', כי "קבוצת חג'ג' לעולם לא התחייבה ללוח זמנים ועם זאת עושה הכל על מנת שהפרויקט ייבנה במהירות האפשרית. אנו מביעים צער כן ואמיתי על מצבה של דורי וכנגזרת התמשכות הבנייה, היינו יותר משמחים אם הדברים היו אחרת. אנו מייצגים 486 בעלי דירות ולא יכולים להרשות לעצמנו עיכובים במסירת דירות. ממילא האתר הזה סבל מהרבה עיכובים של כח עליון ואין מקום להקל ראש ולהמשיך בהתנהלות זו. קבוצת חגג תמשיך להילחם בעבור הלקוחות שלה ותעשה הכל כדי שדיירים יהיו מרוצים".