מה קרה בהוט לאחר מינוי מנכ"לית בת 38?

נקודת פתיחה קשה מזו קשה למצוא: מעט אחרי מינוייה של טל גרנות-גולדשטיין למנכ"לית הוט, פרשו סמנכלי השיווק, המכירות, שירות הלקוחות והוט נט ומובייל ■ למרות זאת, יש בחברה מי שבטוח שהיא תצליח ■ בכיר בהוט: "זו הזדמנות חייה"

למעלה מחצי שנה חלפה מאז הטלטלה הגדולה שעברה על חברת התקשורת הוט, שנדמה כאילו היא מדלגת מדרמה לדרמה, ולא רק במחלקת התוכן. הפעם היה זה מינויה באוגוסט האחרון של טל גרנות-גולדשטיין למנכ"לית, שעורר מהומה בצמרת החברה. הסיבה: גרנות הובאה לשם רק 3 חודשים קודם לכן, לתפקיד שנתפר במיוחד בשבילה - ראש חטיבת לקוחות ומשנה למנכ"ל - ומיד הוכפפו לטיפולה מחלקות השיווק, שירות הלקוחות והמכירות, שהיו כפופות עד אז למנכ"ל אילן צחי. 

עוד לא הספיקה לחמם את הכיסא, וכבר מונתה לתפקיד המנכ"לית, במקום צחי, שאחרי 5.5 שנים בהוט, מהן שנה וחצי כמנכ"ל, נאלץ להתפטר מהחברה. גרנות-גולדשטיין קיבלה גם את הזדמנות חייה, וגם שכר מכובד. למרות שבתחילה סוכם שעלות השכר החודשית שלה תעמוד על 60 אלף שקל בלבד, במקום 100 אלף שקל שקיבל צחי - מה שעורר ביקורת תקשורתית על אפליית נשים - כבר לאחר 4 חודשים הושווה שכרה לזה של קודמה בתפקיד. עוד סוכם עמה שהיא תקבל, כמוהו, מענק שנתי השווה ל-12 משכורות חודשיות, בכפוף לעמידה ביעדים.

גרנות, 38, גדלה בפתח-תקווה, שם היא חיה גם היום עם בעלה גיא, אדריכל, ושני ילדיהם (בני 8 ו-11). בצבא שירתה בחדר המבצעים בטייסת מסוקים בחיל האוויר, ולאחר מכן עשתה תואר ראשון במינהל עסקים במכללה למינהל. את הקריירה שלה החלה בגיל 23 כנציגת מכירות באינטרנט זהב. היא התקדמה שם בסולם התפקידים, ואחרי שחזרה מחופשת הלידה של בנה הבכור, בהיותה בת 28, מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש - תפקיד שאותו מילאה בהמשך גם ב-012 סמייל, בתקופה שבה שימשה סטלה הנדלר כמנכ"לית.