צפו במכירת החיסול במשרדי הפאר של ענבל אור בת"א

הצצה למכירת החיסול התקיימה היום במשרדי אור סיטי נדל"ן בקומה 21 במגדלי עזריאלי בת"א, במסגרתה הוצעו למכירה כל הרכוש והפריטים, כולל אלה שנמצאו בחדרה הפרטי של ענבל אור ■ צפו בווידאו

משרדים אור סיטי, ענבל אור / צילום: דפי הירשפלד-שלם
משרדים אור סיטי, ענבל אור / צילום: דפי הירשפלד-שלם

גם לאחר החלטת פירוק החברות שבבעלותה, פרשת ענבל אור מסרבת לרדת מהכותרות, והבוקר (ג') נרשמת נקודת ציון נוספת בסיפור, כשמשרדי אור סיטי נדל"ן, שכבר פונו מעובדי החברה, נפתחו בפני הקהל הרחב במטרה להעמיד את הרכוש הקיים בו למכירה פומבית.

 

משרדי אור סיטי, הממוקמים בקומה 21 בגדלי עזריאלי בתל-אביב ומתפרסים על שטח של 527 מ"ר, הושכרו בעלות של 80 אלף שקל לחודש ועוצבו בקווים נקיים של לבן.

מי שיבוא היום בשערי החברה ייתקל בשלטים המפוזרים כמעט בכל פינה המודיעים על הליך הפירוק ועל אופן ביצוע המכירה, כשהתהליך הוא פשוט יחסית - כל המעוניין ברכישת הציוד מחויב להגיש בקשה והצעת מחיר המתייחסת לכל הציוד במלואו. לא ניתן לבחור פריטים בודדים, ולא תיעשה מכירה מצד המפרק למספר רוכשים.

 

בין הפריטים העומדים למכירה ניתן למצוא נברשות, ספות ושולחן קפה, עציצים, עשרות טלפונים, מסכי טלוויזיה, תמונות, מדפסות ומחשבים, שכמובן פורמטו, והוסר מהם כל מידע.

עם זאת, כשניסינו להבין מיהם אותם רוכשים פוטנציאליים שהגיעו והביעו עניין בציוד, נחלנו אכזבה, שכן אלה לא ממש הגיעו, ומי שבעיקר "נהנה מהחגיגה" היו אנשי התקשורת שהגיעו בהמוניהם להציץ על הסחורה.