דוח אמון
2019
הנקראות ביותר

איקאה נותנת בישראל אחריות מצומצמת משאר העולם

ידיעות אחרונות: פערים משמעותיים בין תקופות האחריות על מוצרי איקאה בישראל לעומת העולם

חנות איקאה / צלם: יחצ
חנות איקאה / צלם: יחצ

איקאה פחות סומכת כנראה על הצרכן הישראלי, אחרת קשה מאוד יהיה להסביר את העובדה כי תקופת האחריות בישראל קצרה משמעותית ביחס לעולם. כך מפרסם היום (ג') מוסף "ממון" של ידיעות אחרונות.

על פי הפרסום, פערי האחריות יכולים להגיע ל-5, 10 ואף 20 שנה על מוצרים זהים לאלה הנמכרים מעבר לים. דוגמאות: על מטבח מאיקאה תקבלו בישראל תקופת אחריות של 12 שנה לעומת 25 שנות אחריות בעולם, כלי מטבח - 3-5 שנות אחריות בישראל לעומת 5-25 שנה בעולם, 5 שנות אחריות על ארונות בישראל לעומת 10 שנות אחריות בעולם ועוד ועוד.

מדובר בפרסום מפתיע שכן איקאה הדגישה מיומה הראשון בישראל את רמת האחריות והשירות אותו היא מעניקה לצרכניה. 

מהרשת נמסר בתגובה כי "עם כניסת איקאה לישראל בשנת 2001 קבענו סטנדרטים חדשים בשוק הקמעונאות בישראל. איקאה ישראל מאמינה בלקוחותיה וממשיכה לדאוג לרווחתם בחנויות איקאה בישראל. כך נהגנו וכך נמשיך לנהוג".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
הסיפורים הגדולים של היום
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות