לראשונה: יוקם פורום לדוברי המגזר השלישי בישראל

המגזר השלישי הוא שם כולל לכלל הארגונים הפועלים ללא כוונת רווח ולרוב ממלאים חלל שמותירה המדינה בתחומים שונים ■ הפורום יאגד תחת גג אחד את כל דוברי העמותות, הארגונים והמלכ"רים בישראל 

לשכת העיתונות הממשלתית ייסדה פורום חדש לדוברי המגזר השלישי. הפורום יאגד תחת גג אחד את כל דוברי העמותות, הארגונים והמלכ"רים בישראל. את הפורום תרכז אביטל רגב-קיסר, מנהלת מחלקת דוברות והסברה באגודה למען החייל וקרן לב"י וכנס היסוד שלו יתקיים בשבוע הבא.

המגזר השלישי הוא שם כולל לכלל הארגונים הפועלים ללא כוונת רווח ולרוב ממלאים חלל שמותירה המדינה בתחומים שונים. רבים מהם זוכים לתמיכה ממשלתית כזו או אחרת, אך הם אינם תלויים בממשל בשום דרך. בישראל פועלים עשרות אלפי מלכ"רים, והפורום אמור לייצר קשר והידברות ביניהם.

ניצן חן, מנכ"ל לע"מ אמר כי,"הקמת הפורום היא אינטרס של מדינת ישראל: הסיוע של המגזר השלישי לעבודת הממשל הוא משמעותי ביותר, וחלק ניכר ממימון פעילותו נעשה מכספי משלם המיסים. זיהינו צורך לחבר בין דוברי המגזר השלישי לבין שאר דוברי הממשל לסוגיו, מה שלא נעשה בעבר. הניסיון והיכולות המקצועיות של לע"מ, יחד עם הנטוורקינג של דוברי העמותות שניצור כאן, יעשירו את הידע של העוסקים בתחום".

רגב-קיסר אמרה כי "המגזר השלישי עומד במרכז העשייה בישראל. מלאכת הדוברות במגזר השלישי דורשת יצירתיות רבה על מנת להשיג חשיפה חיובית. מהיכרותי עם התחום, הדוברים והיח"צנים מתמודדים בהצלחה עם אתגרים מקצועיים מורכבים, ביניהם גם העדר משאבים. הפורום הזה יאפשר להם לחשוף את ניסיונם ולהיחשף לניסיונם של אחרים, וללמוד כיצד מתמודדים חברים למקצוע עם האתגרים הללו".