עזריאלי מכרה לקבוצת טריגו את מניות מתחם פי גלילות ב-130 מ' ש'

במסגרת ההסכם, חתמה הקבוצה על מכירת כ-13.2% מהון המניות של חברת פי גלילות מסופי נפט וצינורות בע"מ ■  חברת פי גלילות מחזיקה בזכויות מקרקעין במתחם פי גלילות ברמת השרון, בשטח כולל של כ-164 דונם

דנה עזריאלי / צילום: איל יצהר
דנה עזריאלי / צילום: איל יצהר

קבוצת עזריאלי  הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם עם קבוצת טריגו השקעות למכירת מניות חברת פי גלילות וקרקעות מתחם פי גלילות שבבעלותה בתמורה לכ-130 מיליון שקל.

במסגרת ההסכם, חתמה הקבוצה על מכירת מניות חברת פי גלילות מסופי נפט וצינורות בע"מ. מניות פי גלילות המוחזקות על ידי עזריאלי בעקיפין מהוות כ-13.2% מהון המניות של חברת פי גלילות המחזיקה בזכויות מקרקעין במתחם פי גלילות ברמת השרון, בשטח כולל של כ-164 דונם.

החברה מציינת כי השלמת עסקת מכירת המניות כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים ובכללם, ויתור על זכות סירוב של יתר בעלי המניות בחברת פי גלילות וקבלת אישור משרד האוצר.

בנוסף, התקשרה החברה בהסכם למכירת כ-6.4 דונם מקרקעין שבבעלותה במתחם פי גלילות. סך כל התמורה בעסקאות הנ"ל הינה בסך של כ- 130 מיליון שקל והן אינן מותנות אחת בשנייה.

עזריאלי חתמה לאחרונה על עסקה למכירת סונול לקרן גז ונפט ישראל (Israel Oil & Gas Fund LP) שותפות מוגבלת אשר השותף הכללי המנהל (GP) שלה דודי ויסמן, בתמורה לכ- 364 מיליון שקל.

אירית סקלר-פילוסוף סמנכ"ל הכספים בקבוצת עזריאלי מסרה: "מכירת נכסי פי גלילות בנוסף לעסקת מכירת סונול, הן צעד נוסף במימוש אסטרטגית הקבוצה להתמקדות בפעילות הליבה בתחומי הנדל"ן המניב. סך המימושים של נכסי גרנית הכרמל הכולל את מכירת טמבור, סונול, דרך הים ,הפעילות הסולארית של סופרגז והעסקה הנוכחית צפוי לעמוד על כ- 1.6 מיליארד ₪. לאחר השלמת עסקאות אלו יישארו בידי גרנית הכרמל פעילויות נוספות שהעיקריות שבהן הינן סופרגז ו-GES".

מקבוצת טריגו נמסר: "מתחם גלילות מהווה אחת העתודות הגדולות המצויות באזור תל אביב ורמת השרון. לאור המחסור בעתודות קרקע באזורים אלו אנו פועלים כבר כיום לרכוש קרקעות לטובת בנייה עתידית. הערכתנו כי אזור זה יסחר בערכים של האזורים הסמוכים ששם עתודת קרקע זמינה עלותה לא פוחתת מ- 2 מיליון ₪. כיום בבעלות קבוצת טריגו קיימים מספר פרויקטים השקעתיים באזורים אטרקטיביים במרכז".