50 מיליון ד': הצצה לנכס יוצא דופן במנהטן שעומד למכירה

בפסגת בניין יוצא דופן שעיצבה אדריכלית העל המנוחה, זאהה חדיד, ניצב פנטהאוס-טריפלקס מרהיב בעל 5 חדרים עצומים, המתפרס על פני 636 מ"ר ומשקיף על כל ניו-יורק, עכשיו הוא עומד למכירה ■ קבלו הצצה

פנטהאוז ניו יורק זאהה חדיד/ צילום: מהוידאו
פנטהאוז ניו יורק זאהה חדיד/ צילום: מהוידאו

 

אם יש ברשותכם 50 מיליון דולר תוכלו גם אתם לרכוש את פנטהאוס הטריפלקס הזה אשר ממוקם בבניין מספר 520, ברחוב 28 מערב במנהטן. הבניין הייחודי למראה, שמשקיף על טיילת ההיי ליין המפורסמת של ניו יורק, כולל 21 קומות ו-39 יחידות מפוארות שעוצבו על ידי אדריכלית העל המנוחה זאהה חדיד, שלא הרבתה כלל לעצב באמריקה. חדיד היא אחת האדריכליות המצליחות והחדשניות בעולם והיא נפטרה בסוף מרץ השנה בגיל 65 מהתקף לב בבית חולים במיאמי, שבו טופלה בשל ברונכיטיס.

פנטהאוס הטריפלקס אשר ממוקם כאמור בפסגת הבניין היפהפה מציע חמישה חדרים עצומים של 636 מ"ר בסך הכל, בקומה התחתונה שלו תמצאו סוויטת מאסטר עם מרפסת פרטית, שני חדרי ארונות ושתי אמבטיות משגעות, וכן שלושה חדרי שינה נוספים ובר משקאות. בקומות האחרות יש סלון המתפרש על פני 116 מ"ר עם אח מבוערת ומרפסת נוספת, מטבח שף מאובזר, שחדיד עיצבה עם חברת הריהוט האיטלקית הנודעת Boffi. בין הקומות תוכלו לעבור גם במדרכות וגם במעלית. במרפסת המרכזית אשר משתרעת על פני 206 מ"ר, יש מטבח חיצוני עם גריל, כיור וגם מקרר.הקונה המאושר יזכה להשתמש גם בכל השירותים שיש לבניין להציע, כמו שוער, אולם קולנוע איימקס, בריכה אולימפית, חדר כושר וחניון אוטומטי.

אגב, לא מדובר בפנטהאוס היקר ביותר בניו יורק, יש יקר ממנו שנמכר בווקר טאוור תמורת 50.9 מיליון דולר.