הטיפ היומי: חברת תוכנה שראויה לתמחור של מובילת שוק

במחלקת המחקר של Roth Capital ממליצים "קנייה על מניית Callidus Software במחיר יעד של 26 דולר - 47% מעל מחיר השוק

Callidus Software
Callidus Software

חברת התוכנה Callidus Software נסחרת בנאסד"ק (סימול: CALD) ושווי השוק שלה הוא 1 מיליארד דולר. החברה מקליפורניה מספקת פתרונות SaaS (תוכנה-כשירות) המיועדים לסייע לחברות לתגמל את העובדים על בסיס הביצועים שלהם - לדוגמה, לתת בונוס לאיש מכירות שעמד ביעדי מכירות שהוצבו לו. קאלידוס מעסיקה 900 עובדים ובין לקוחות החברה ישנן חברות גדולות כמו אמג'ן, AT&T, וולס פארגו ופיליפס.

לאחרונה השיקה החברה את הדאטה-סנטר החדש שלה בגרמניה, שמציע פתרונות מבוססי מחשוב ענן ללקוחות באירופה. במקביל, קאלידוס משדרגת את הדאטה-סנטר שלה בבריטניה. להערכתנו, הפעילות בגרמניה תוכל להגדיל את הכנסות החברה ברבעון השני.

על רקע סוגיות של אבטחת מידע, באירופה דורשים כיום יותר ויותר שספקים בתחום הענן ישאירו את המידע של לקוחותיהם בין גבולות אירופה בלבד. מגמות כאלה צפויות להתגבר, ולדעתנו, הגברת הנוכחות של קאלידוס באירופה תאפשר לה להאיץ את הצמיחה בהכנסותיה מהשווקים הבינלאומיים. התחזיות שלנו הן לתוספת הכנסות של כ-1.6 מיליון דולר ברבעון השני, אך היכולת להוסיף עוד לקוחות לדאטה-סנטר החדש מאפשרת צמיחה נוספת בעתיד.

בהערת אגב נציין שהרכישות בתעשייה נמשכות. רכישת inContact על-ידי נייס עשויה לדעתנו להיות קטליזטור למחירי המניות של חברות בתחום ה-SaaS. אנחנו סבורים שהתחום של ניהול ביצועים צריך להיות אטרקטיבי באופן דומה, לאור גודל השוק ומיעוט השחקנים הגדולים בו. קאלידוס היא השחקנית הגדולה ביותר בתחום.

אנחנו מאמינים שמניית קאלידוס ראויה לתמחור של מובילת שוק. להערכתנו שנת 2016 תהיה שנת צמיחה חזקה נוספת בתחום ה-SaaS, והעובדה שהמניה ירדה בכ-20% מהשיא הופכת אותה ליותר אטרקטיבית. מניית קאלידוס נסחרת כיום לפי מכפיל הכנסות של 4.6 (בנטרול המזומנים שבקופתה), פרמיה קטנה לעומת מתחריה שנסחרים במכפיל ממוצע של 4.1.

אנחנו מאמינים שהגידול בהכנסות החוזרות של קאלידוס בשנתיים האחרונות צריך לזכות אותה בפרמיה גבוהה יותר, והיא יכולה להיסחר במכפיל של 6-8 כמו מובילות שוק אחרות בתחום ה-SaaS. מחיר היעד שלנו למניה מבוסס על מכפיל 6 לקצב ההכנסות השנתי הצפוי ברבעון הרביעי, והוא 26 דולר - 47% מעל מחיר השוק. המלצתנו היא "קנייה".

מחלקת המחקר, Roth Capital

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם