יריב לוין: "אם אטפל ברגולציה על בזק לא יכתיבו לי מה להחליט"

שר התיירות יריב לוין מאשר את הפרסום בגלובס: "פנו אליי, אבל טרם קיבלתי החלטה. אצטרך לראות האם זה נושא שאוכל להקדיש לו את כל הזמן הדרוש" ■  הסוגיות בהן אמור לוין לעסוק: ההפרדה המבנית בבזק והטיפול בסוגיית השימוש של מתחרותיה בשירותי הטלפון שלה כחלק מהרפורמה בשוק הקווי 

יריב לוין / צילום: יונתן בלום
יריב לוין / צילום: יונתן בלום

"דברו איתי על אפשרות כזאת לא נתתי תשובה עדיין. ביקשתי להבין על מה מדובר בכלל, מה היקף הנושא ובמה אני אמור לעסוק ואחרי שזה יוסבר לי אני אשקול אם אני עושה את זה או לא", כך אומר שר התיירות יריב לוין, בשיחה עם "גלובס", בעקבות הפנייה שנעשתה אליו בעניין הטיפול בסוגיות הקשורות בבזק. זאת במסגרת הסדר ניגוד העניינים של ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו בטיפול שלו בבזק, בשל היכרותו עם שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברה, ואשר מגובש על ידי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

הסוגיות שבהן אמור לוין לעסוק הינן ההפרדה המבנית בבזק והטיפול בסוגיית השימוש של מתחרותיה בשירותי הטלפון שלה כחלק מהרפורמה בשוק הקווי. לדברי לוין, "לא נסגר כלום, הנושא הוא דווקא חשוב ומעניין אבל אני לא אעסוק בנושא בלי ללמוד אותו לעומק וללמוד אותו לעומק מצריך השקעה של זמן ואני צריך להבין מה לוחות הזמנים כי בכל אופן היקף המטלות שיש עליי, היכולת שלי לעזוב את הכל ולהתרכז רק בזה היא לא קיימת. אז אני רוצה לראות שזה משהו שאני יכול להתמודד איתו".

לוין הדגיש גם כי במידה ויחליט לקחת את הטיפול בנושא, הוא לא יסכים להכתבות, כך שאם מישהו חושב שהוא ישמש כחותמת גומי, אז הוא טועה. "אני רוצה ללמוד את הדברים לעומק כי אני מבין שמדובר בסוגיות מהותיות לשוק התקשורת, ולכן אני אצטרך זמן בשביל זה", כך לוין.