הסטארט-אפ הישראלי סיגנאלס גייס 10 מיליון דולר

Signals Group מפתחת פלטפורמת ייעוץ עסקי לאיסוף וניתוח של Big data ממקורות חיצוניים

חברת הסטארט-אפ הישראלית Signals Group, אשר מפתחת פלטפורמת ייעוץ עסקי לאיסוף וניתוח של Big data ממקורות חיצוניים השלימה סבב גיוס של 10 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן הצמיחה קומרה קפיטל. בעבר השקיעו בחברה גם סקויה קפיטל ו-TPY קפיטל. מאז הקמתה גייסה החברה 25 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי.

Signals Group הוקמה בשנת 2009 על ידי המנכ"ל גיל שדה וסמנכ"ל המחקר ומנהל הפעילות בארה"ב, קובי גרשוני, לאחר שהשניים רכשו ב-2008 חברה לאיסוף מידע עסקי, שבה עבדו כשכירים. המייסדים שינו את האסטרטגיה ופיתחו פלטפורמת מודיעין ויעוץ עסקי המשמשת ארגונים וחברות לתהליכי קבלת החלטות, בעזרת איסוף וניתוח אוטומטי של Big Data. החברה מספקת שירותים לעשרות לקוחות גדולים בהם פרוקטר אנד גמבל, פפסיקו, ג'ונסון אנד ג'ונסון ונסטלה.

גיל שדה, מנכ"ל ומייסד Signals Group, אמר היום כי "אנו שמחים על ההזדמנות להמשיך את תנופת העשייה והצמחת החברה. בעולם של פיתוח מוצרים, בו אנחנו ממוקדים, יש מקום להחליף את האלמנט האנושי בצורה משמעותית. הטכנולוגיה של Signals Group מאתגרת את התפישה המסורתית, על פיה תובנות איכותיות להחלטות עסקיות אסטרטגיות יכולות להגיע רק מחברות ייעוץ ומחקר. אנו משתמשים בכוחה של ה-Big Data על מנת להפיק תובנות עסקיות איכותיות וברות ביצוע עבור חברות במהירות, ביעילות והכי חשוב - בצורה שוטפת ולא חד פעמית".

בועז דינטי, שותף מנהל בקומרה קפיטל אמר: "הטכנולוגיה הייחודית של Signals משנה את שוק הייעוץ העסקי - שוק ענק בכל קנה מידה, המגלגל מעל ל-30 מיליארד דולר בשנה ונשלט היום על ידי פירמות ייעוץ ענקיות. אנו מאמינים שיש כאן הזדמנות אדירה לחולל שינוי מהותי בשוק וכי Signals ממוצבת במקום הנכון להוביל מהפכה בתחום שלא השתנה במשך שנים ארוכות".

בתוך כך הסטארט-אפ Bio Beat השלים סבב גיוס ראשון בהיקף של מיליון דולר. החברה פיתחה סנסור זעיר שמנטר נתונים פיזיולוגיים ובימים אלה היא שואפת לגייס 5 מיליון דולר נוספים.

Signals Group

שנת הקמה: 2009

מייסדים: גיל שדה (המנכ"ל) וקובי גרשוני

תחום פעילות: ניתוח Big Data

גיוסי הון: 25 מיליון דולר

משקיעים: קומרה, סקויה ו-TPY