מוצר חדש בשוק: פיתוח ישראלי מבריק לתעשיית הנשק

הכירו חברה ישראלית אלמונית יחסית שפיתחה מוצר מהפכני לאקדחים, אשר עשוי להציל חיי אדם רבים ולחולל מהפכה בשוק כלי הנשק האזרחיים בארה"ב ובעולם

שגרת הלחימה של חיילי צה"ל מייצרת קשיים - אך גם פתרונות, וזה בדיוק מה שקרה ליונתן צימרמן מירושלים, שבמהלך שירותו הצבאי נתקל בתאונות נשק שניתן היה למנוע.

צימרמן, יוצא יחידה מובחרת בצה"ל, ייסד יחד עם שותפו ילון פישביין, את חברת ZORE, שמטרתה מניעת שימוש לא מורשה בכלי נשק באמצעות מנגנון נעילה מתוחכם.

המוצר עצמו הוא קליע חכם המתיישב בבית הבליעה של הנשק וכאשכר בעל או בעלת הנשק מחליטים, הם יכולים פשוט לנעול אותו. כאשר בעל הנשק רוצה לפתוח את ההתקן, כל שעליו לעשות הוא לסובב את המחוגה של ההתקן עם אצבע אחת, בהתאם לקוד אישי שנקבע מראש, לדרוך את הנשק ולטעון כדור חי.

ההתקן גם מספק התראות לסמארטפון של בעל הנשק במקרה ומישהו לא מורשה נוגע בו. מנגנון הנעילה החכם של Zore הושק לאחרונה באתר גיוס ההמונים אינדיגוגו, כאשר נכון לכתיבת שורות אלה, הוא כבר גייס 94 אלף דולר מתוך יעד של 100 אלף דולר. אם אתם מעוניינים במנגנון נעילה חכם לנשק שלכם תוכלו להזמין את ה-Zore דרך האתר תמורת 125 דולר, כלומר כ-480 שקלים והוא ישלח אליכם בסביבות פברואר 2017.