רייטינג שבועי: הצופים התגעגעו לאדיר מילר

"צומת מילר" של זכיינית ערוץ 2 קשת רושמת השקה מוצלחת ■ "גיבורים" של ערוץ 10 מתחזקת

"צומת מילר". עובר בירוק / צילום: פיני סילוק
"צומת מילר". עובר בירוק / צילום: פיני סילוק

לאנשי זכיינית ערוץ 2 קשת יש סיבות טובות להיות מרוצים השבוע: השקת "צומת מילר", הקומדיה החדשה בכיכובו של אדיר מילר, כבשה את צמרת הטבלה, הן ברייטינג (27.9%) והן במספר הצופים בכלל האוכלוסייה (789 אלף). האיש וה"רמזור", אם כן, עדיין מקבלים קרדיט גדול מצופי הטלוויזיה, ולא בכדי. גם "המתמחים", שהושקה בשבוע הקודם, טיפסה עוד בדרך לצמרת, והשבוע עמדה על 24.2% צפייה ו-670 אלף צופים מקרב כלל האוכלוסייה. לעומתה, "קרב השפים הגדול" ירדה בדירוג, עם 20.9% צפייה ו-608 אלף צופים.

"המירוץ למיליון" של זכיינית ערוץ 2 רשת, שהייתה בשבועות האחרונים התוכנית הנצפית ביותר, איבדה מכוחה. התוכנית רשמה השבוע 24.1% צפייה ו-618 אלף צופים. מעניין היה לראות אם לקראת הגמר תהיה לה עדנה.

"גיבורים" ממשיכה גם השבוע למשוך צופים לערוץ 10, ואף מתחזקת לעומת ההשקה שלה: התוכנית הגיעה ל-21.7% צפייה ול-589 אלף צופים מכלל האוכלוסייה. האם הדוקו-אקשן הוא הנוסחה הנכונה עבור הערוץ? ימים יגידו.

בתחתית הטבלה אין שינוי גדול - "סברי מרנן" ו"המונית של טילטיל" נוסעות פחות או יותר כרגיל, ואף משדר כדורגל מהיורו - שמסתמן כאחד המשמימים שידענו - לא דוחק אותן מהעשירייה הפותחת.

הפרק האחרון של "החרדיות" של אמנון לוי בערוץ 10 רשם צניחה ברייטינג והגיע ל-12.5% הבלבד. הממוצע של שלוש התוכניות בסדרה הגיע ל-15.9%.

ומה באשר לחדשות? חדשות 2 נכנסו פעמיים לעשירייה השבוע, פעם אחת עם חדשות השבת, ואילו חדשות 10 רשמו ממוצע שבועי של 11.3%. בנוסף, לראשונה מאז ספטמבר 2006, הפער בין המהדורות המרכזיות בשני הערוצים המסחריים עומד על הנתון הקטן ביותר - 4.9% בלבד.

רייטינג
 רייטינג