ארטימדיה ו-וואלה מעמיקות את שיתוף-הפעולה ביניהן

ארטימדיה מדווחת היום כי בשנה האחרונה הצטרפו אל הרשת שלה רוב אתרי התוכן הישראליים

שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.

וואלה! NEWS ורשת הפרסום הווידאו ארטימדיה חתמו היום (ב') על הסכם, המאריך בשנה את שיתוף-הפעולה האסטרטגי ביניהן.

במסגרת ההסכם החדש, שתי החברות ישתפו ביניהן דאטה ויעבדו באופן צמוד כדי להמשיך ולהגיש פרסום רלוונטי לגולשים וליצור קמפיינים אפקטיביים למפרסמים. ארטימדיה תוסיף למגוון המוצרים שלה ברשת גם את ה-iScroll, נגן וידאו אשר יופיע על תכנים טקסטואליים ותגיש אותו, בין היתר, גם באתר וואלה, בדסקטופ ובמובייל.

ארטימדיה מדווחת היום כי בשנה האחרונה הצטרפו אל הרשת שלה רוב אתרי התוכן הישראליים. החברה טוענת כי לנתונים של 40% צפייה מלאה בסרטונים שהיא מגישה, עם CTR ממוצע שעומד על כ-3%.

ארטימדיה מציגה פרסום וידאו לגולש על בסיס רלוונטיות לפרופיל הגלישה שלו. הרשת של החברה מאפשרת "לרכוש מדיית וידאו באתרי תוכן הפרימיום הישראליים באמצעות ממשק אחד ולטרגט ביעילות מאסה של צרכנים רלוונטיים במרחב הדיגיטלי, במטרה להנגיש פרסום לקהל רחב ומפולח של צופי וידאו, בכל המסכים, בזמן אמת".

ארטימדיה טוענת כי נכון להיום הפלטפורמה שלה מכסה כ-5 מיליון גולשים ומציגה פרסום בכ-90% מצפיות הווידאו בתכני פרימיום בדסקטופ ובמובייל. 

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! NEWS, מסר: "שיתוף-הפעולה עם ארטימדיה מאפשר לוואלה להציע למפרסמים רכש פרוגרמטי חכם של הנדל"ן האיכותי ביותר ברשת, תוך ניהול יעיל של reach+ frequency לקהלים מפולחים. ההסכם מאפשר לוואלה להמשיך ולפתח בצורה אסטרטגית את מלאי הווידאו שלה, תוך הגדלת תקציבים לרכש וידאו איכותי, כמו גם להפקות מקור".