בזק אונליין חתמה עם הסכם קיבוצי עם ההסתדרות

מדובר בהסכם שיגן על 1,600 עובדי החברה בפריפריה

הסכם קיבוצי נוסף בקבוצת בזק, והפעם מצטרפת לרשימה חברת בזק אונליין. ההסתדרות, הנהלת בזק אונליין וועד העובדים חתמו היום (ב') על הסכם קיבוצי ראשון בחברה.

בבזק אונליין יש 1,600 עובדים שהתאגדו בהסתדרות מאז מארס 2015. בזק אונליין מעניקה שירותי מיקור חוץ לחברות רבות גדולות במשק, ביניהן קופת-חולים כללית, אגד, רכבת ישראל ומפעל הפיס. זוהי חברה ראשונה מסוגה שהתאגדה בהסתדרות, ורוב עובדיה הם נציגי שירות תושבי האזורים בהם מצויים מוקדי החברה בבאר-שבע, בקריית מלאכי ובירכא. 

הצדדים מסרו כי תוקפו של ההסכם הוא למשך 3 שנים, והוא כולל מתן תוספת שכר משמעותית לעובדים, כאשר לכל עובד תשולם 0.8% תוספת על כל שנת ותק שצבר עד עתה בחברה. בנוסף, במהלך שנות ההסכם יקבל כל עובד מדי רבעון תוספת שכר נוספת בשיעור של 0.2%. תוספות אלה ייחשבו גם לטובת הפרשות סוציאליות ועוד.

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, מסר עם החתימה על ההסכם: "אני מברך את ועד העובדים, ההנהלה ואנשי ההסתדרות על כך שהצליחו לגשר על הפערים ולהגיע להסכם שישפר את תנאי ההעסקה בבזק אונליין. ההסתדרות מחויבת למען קידום ציבור העובדים בכלל ואוכלוסיות העובדים המוחלשות בפרט, והיא תמשיך לפעול כך גם בעתיד". 

מנכ"ל בזק אונליין, איציק בן-אליעזר, מסר: "ההסכם שנחתם היום מבטיח לעובדים תנאים הוגנים והטבות שלא היו קיימות קודם לכן. אני שמח שוועד העובדים, ההסתדרות וההנהלה מצאו יחד את הנוסחה הנכונה המבטיחה תגמול ראוי לעובדים, זאת לצד שימור היכולת התחרותית של החברה. בזק אונליין מושתתת על עובדיה, ומכאן החשיבות הרבה ליצירת הסכם שייטיב עמם ויבטיח להם מקום עבודה יציב ומשגשג".