צפו: הצצה למלון היוקרה החדש שפתח כריסטיאנו רונאלדו

רגע אחרי שהכוכב הפורטוגלי סגר עונה חלומית על המגרש, הוא התפנה להרחיב את האימפריה העסקית שלו תחת המותג CR7 ■ הצצה למלון הבוטיק החדש שהושק באי הולדתו ונקרא על שמו

צ'ק אין, המלון של כריסטיאנו רונלדו/ צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, המלון של כריסטיאנו רונלדו/ צילום: מתוך הוידאו

בזמן ששחקנה של ריאל מדריד ונבחרת פורטוגל בכדורגל, כריסטיאנו רונאלדו, עסוק בענייני הכדור, האימפריה העסקית שלו, אשר מתנהלת תחת שם המותג CR7, דוהרת לא פחות מהר ממנו.

לפני כשבוע השיק הכוכב שלא בנוכחותו את מלון הבוטיק החדש Pestana CR7 hotel באי מדיירה שבפורטוגל, אי שנחשב לאזור נופש פופולרי ויפהפה אשר משופע במלונות יוקרה.

המלון של רונאלדו, שהוקם בשותפות עם קבוצת Dionísio Pestana, קבוצת התיירות והפנאי הגדולה בפורטוגל, הוא מלון בוטיק בסגנון ארט דקו עם נגיעות מודרניות, כשבכל חללי המלון יש אינטרנט מהיר, ויש בו גם חדרים שמצוידים בנוסף במכשירי אפל.טי.וי.

בסך-הכול מציע המלון 49 חדרים, מהם 25 חדרים סטנדרטים, 23 חדרי סופריור וסוויטת CR7 אחת, אשר תכלול מעבר למה שיש בשאר החדרים גם פלייסטיישן 4, משקפי מציאות מדומה ומכשירי כושר.

מבדיקה שערכנו עבורכם באתר החברה עולה כי העלות לזוג בסוף חודש יולי לסוויטה עומדת על 690 אירו ללילה.

המלון מציע לאורחיו לאונג', מסעדה וגם בריכה הממוקמת על גג המלון, אליה יוכלו האורחים לצאת וליהנות לא רק מהמים אלא גם מהנוף הנשקף על המרינה של פונחאל (Funchal), העיר הגדולה במדיירה.

לאלה שרוצים לשמור על כושר, הותאמה במלון תוכנית אימונים מיוחדת ברוחו של הכדורגלן הכוכב, אשר מתנהלת גם בתוך המלון בחדר הכושר ובסאונה וגם מחוצה לו.

המלון בפונחאל תחת שם המותג CR7 הוא המלון הראשון של רונאלדו אשר מתוכנן להיפתח במסגרת השותפות שלו עם קבוצת המלונאות פסטנה, בה רונאלדו הוא גם בעל המניות המרכזי. עוד השנה מתוכנן להיפתח מלון נוסף תחת המותג בליסבון, ועוד שני מלונות צפויים להיפתח במדריד ובניו-יורק במהלך שנת 2017.

מי שבקיא באוטוביוגרפיה של הכדורגלן, יבין שבחירת המקומות לרשת מלונות הבוטיק היא לא מקרית. פונחאל היא עיר הולדתו של רונאלדו, מדריד היא העיר בה הוא משחק כיום, ובניו-יורק מתכנן השחקן לסיים את הקריירה.

רונאלדו נכנס לעולם המלונאות כשהוא כבר מושקע היטב בענפי האופנה ומוצרי ספורט. הוא נחשב לכדורגלן העשיר בעולם עם 210 מיליון אירו, כשאחריו ברשימת הכדורגלנים העשירים מדורג ליאו מסי, שחקנה של קבוצת ברצלונה הספרדית ונבחרת ארגנטינה.