יש מתנדבים? החברה שמציעה לכם לגור בווילה חדשנית בחינם

ענקית אופנת הבית היפנית מוג'י מציעה דיל חלומי - בואו לגור במשך שנתיים בחינם בבית ניסיוני שיבנה במיוחד ■ ומה יצטרכו הדיירים ברי המזל לעשות בתמורה? צפו בווידאו

לגור בוילה בחינם ביפן מוג'י, שיווק / צילום: MUJIglobal
לגור בוילה בחינם ביפן מוג'י, שיווק / צילום: MUJIglobal

העיר היפנית קמקורה, שנמצאת על חוף קאנאגווה, ידועה בעיקר בשל פסל הבודהה הגדול המוצב בה ומושך תיירים ומקומיים רבים. אבל קמקורה היא גם גן עדן לחובבי טבע, בשל הטופוגרפיה שלה, המשלבת את סמיכות החוף עם ההרים. המיקום שלה, פחות משעת נסיעה מטוקיו ופחות מחצי שעת נסיעה מן העיר יוקוהאמה, הופך אותה לאטרקטיבית במיוחד.

עכשיו יש סיבה טובה נוספת לאהוב את קמקורה: ענקית עיצוב הפנים וההלבשה היפנית מוג'ירושי ריוהין (Mujirushi Ryohin), הידועה בכינויה המקוצר מוג'י, מציעה אפשרות לחיות בעיר בחינם. הסיבה לכך היא בית ניסיוני, שנבנה עם חלונות מיוחדים המיועדים להכניס כמה שיותר אור טבעי אל הבית, ונקרא Mado no Ie, "בית החלונות" ביפנית.

הבית שייבנה יהיה זהה לזה שבסרטון, וחברת מוג'י מחפשת דיירים שיחיו בבית הזה למשך שנתיים. את החשבונות ואת מוצרי המזון יצטרכו הדיירים לממן מכיסם, אבל את שכר הדירה תספוג החברה הענקית. הבית העתידי יהיה בנוי כולו עץ, דו מפלסי, לפחות 80 מ"ר, במרחק רבע שעה מן התחנה המרכזית של קמקורה. עוד כולל הבית גינה וחניה, וכמובן - ריהוט ואבזור מושלמים מבית מוג'י. הדיירים המאושרים יצטרכו להשתתף בקמפיינים ולתת ביקורות על המוצרים של מוג'י שימלאו את הבית, אך במוג'י מבטיחים שפרטיותם תישמר. מעניין אתכם? אם אתם דוברים יפנית תוכלו להירשם דרך אתר החברה.