עוד ריקול: יחיעם מסירה מוצרי נקניק ארוזים ברשת רמי לוי

זאת עקב תלונה של לקוח שרכש מוצר מסדרת "המעדנייה" של יחיעם ברשת רמי לוי ■ בבדיקת החברה בסניפי הרשת נמצא מספר קטן של מוצרים שאריזתם נפגמה

חברת מעדני יחיעם מודיעה היום (ד') על ריקול למוצרי נקניק ארוזים (פסטרמה, חזה הודו בדבש, כתף בקר וסלמי), עקב תלונת לקוח על מוצר של מעדני יחיעם מסדרת "המעדנייה" שנרכש על-ידו ברשת רמי לוי. החברה הודיעה עוד כי ביצעה בדיקה של קו המוצרים הארוזים שהיא מייצרת במיוחד עבור הרשת.

בבדיקת החברה בסניפי רמי לוי נמצא מספר קטן של מוצרים שאריזתם נפגמה (חתך בחלק העליון של האריזה העלול לגרום לשינוי צבע המוצר). החברה פועלת ביחד עם הרשת פועלת להסרת כל מוצרי סדרה זו מהמדפים.

לקוחות שרכשו מוצרים של מעדני יחיעם מסדרת "המעדנייה" במרכולי הרשת ((רשימת המוצרים ותאריכי התפוגה מפורטים מטה) ומזהים שינוי בצבע של המוצר כאשר הוא עדיין באריזתו המקורית השקופה, מתבקשים שלא לצרוך אותם ולהחזיר אותם לחנות שממנה נקנו לצורך קבלת זיכוי או ליצור קשר עם המפעל בטלפון 1800-336-969/ 050-3750015.

"נדגיש כי סדרת 'המעדנייה' - אשר בה התגלו מספר מצומצם של אריזות פגומות, ובשל כך עלולים המוצרים להיות מקולקלים - נמכרת רק במרכולים של רשת רמי לוי. כל הפעילויות המפורטות מעלה בוצעו בתיאום עם שירות המזון במשרד הבריאות", נמסר מהחברה. 

ריקול במעדני יחיעם
 ריקול במעדני יחיעם