להיט חדש: פטנט פשוט וזול שמאפשר לישון בנוחות בטיסות

הכירו את "נודפוד" - מעין ערסל קטן לראש, אותו ניתן לתלות על משענת הראש של הכיסא, המונע טלטול של הראש ומאפשר תנוחת שינה יציבה ורציפה 

בחורה ישנה במטוס/ צילום: שאטרסטוק
בחורה ישנה במטוס/ צילום: שאטרסטוק

ארזתם הכול, הגעתם בזמן לשדה התעופה ואפילו הספקתם לעשות קצת קניות בדיוטי פרי. עכשיו כל מה שאתם רוצים זה למצוא את הכיסא שלכם במטוס ולבלות את המשך הטיסה שלכם בשינה.

מי שלא יכול להרשות לעצמו טיסה במחלקת עסקים, יגלה במהירה כי המשימה כלל לא פשוטה, וזאת מהסיבה שפשוט קשה להגיע לתנוחת שינה נוחה.

אישה בשם פאולה בלנקנשיפ מקנטקי שבארצות-הברית החליטה למצוא פתרון לבעיה בדמות פיתוח ה"נודפוד" - מעין ערסל קטן לראש, אותו ניתן לתלות על משענת הראש של הכיסא, והוא מקבע את הצוואר, את הראש, את המצח ואת הסנטר בזמן השינה, ובכך מונע טלטול של הראש ומאפשר תנוחת שינה יציבה ורציפה לאורך זמן.

אל הערסל מצורפת כחלק מהערכה שמיכה שעשויה מבד נושם ודוחה רטיבות, שמתלבש על כל הגוף כמעין שק וכך שומר על חום הגוף.

פאולה השיקה את ה"נודפוד" דרך אתר גיוס ההמונים קיקסטארטר במטרה לגייס כ-20 אלף דולר, והיום, כשנותרו עוד 15 ימים לסיום הפרויקט, הסכום שגויס עומד על 242 אלף דולר.

את ערכת השינה ניתן לרכוש דרך עמוד הגיוס של החברה באתר קיקסטארטר במחיר שמתחיל מ-25 דולר לערסל ועד ל 57 דולר עבור הערכה השלמה. המוצר יגיע אליכם במהלך נובמבר השנה.