נחשפו מחירי האייפון 7 ו-7 פלוס בישראל: 3,649-4,249 שקל

אחרי ההכרזה הדרמטית על השקת דגמי אייפון 7 אמש באירוע המיוחד של אפל, בחנות iStore מכריזים על המחירים בארץ ■ המכשירים צפויים להגיע ארצה באוקטובר

אייפון 7 אוזניות אלחוטיות/ צילום: רויטרס
אייפון 7 אוזניות אלחוטיות/ צילום: רויטרס

אחרי ההכרזה הדרמטית על השקת דגמי אייפון 7 אמש באירוע המיוחד של אפל, הגיע הזמן להיחשף למחירים הצפויים בישראל. בחנות iStore מכריזים על המחירים: אייפון 7 יעלה החל מ-3,649 שקל ו-והאייפון 7 פלוס יעל החל מ-4,249 שקל (תלוי בנפח הזיכרון). המכשירים צפויים להגיע ארצה באמצע חודש אוקטובר. 

המכשירים יגיעו לישראל ב-2 צבעים חדשים, שחור מט ושחור מבריק (Jet Black ו-Black) כשהחידושים כוללים עמידות למים ואבק בתקן IP67, מצלמת 12MP עם צמצם f1.8 ופלאש עם ארבעה נורות, מצלמה קדמית עם 7MP, מסך Retina HD עם צבעים ובהירות משופרים ומעבד A10 Fusion מרובע ליבות (המעבד המתקדם ביותר בסמארטפונים).

דגם הפלוס כולל עדשה כפולה עם 12 מגה פיקסלים אשר מצלמות תמונה בו זמנית - עדשה אחת בעלת חיישן הקולט תמונה עם זווית רחבה ועדשה שנייה עם חיישן הכולל זום אופטי X2.

בעקבות הגעת הדור החדש, הדגמים הקודמים צפויים כמובן להימכר במחירים זולים יותר: אייפון 6S בשלב זה קיבל הוזלה משמעותית ממחיר המחירון (3,800 שקל, וכעת ניתן למצוא אותו החל מ-3,000 שקל). דגם האייפון 6 לא יימכר יותר ב-iStore.