קשת ו-HBO יפיקו יחד סדרה שתעסוק בחטיפת שלושת הנערים

הסדרה של חגי לוי ונוח סטולמן תופק ותצולם בישראל בקיץ הבא ■ יוסף סידר יהיה הבמאי ■ מנכ"ל קשת, אבי ניר: "נרגשים לשתף פעולה עם גוף הטלוויזיה האולטימטיבי"

רי'צרד פלפלר ואבי ניר / צילום: עודד קרני
רי'צרד פלפלר ואבי ניר / צילום: עודד קרני

זכיינית ערוץ 2 קשת וענקית התוכן האמריקאית HBO הודיעו הערב (ד') על שיתוף-פעולה ביניהן, במסגרתו תופק על-ידן סדרת דרמה ישראלית חדשה. הסדרה, שתכלול 10 פרקים, תופק ותצולם בישראל בקיץ הבא. יוצרי הסדרה הם חגי לוי ונוח סטולמן, ומי שיביים אותה הוא יוסף סידר.

מדובר בדרמה שתעסוק באירוע חטיפתם ורציחתם של שלושת הנערים בקיץ 2014, ובמרכזה יעמוד חוקר שב"כ. על-פי ההודעה שפרסמה קשת, במהלך הסדרה, "החקירה והגילויים שהיא מביאה, יציבו את הגיבור לראשונה בחייו בפני התמודדות המערערת את אמונותיו ותפיסת עולמו", והוא יידרש להתמודד "עם ערכיה והתנהגותה של סביבתו הקרובה ביותר".

בהפקת הסדרה יהיו שותפים חגי לוי; אבי ניר, מנכ"ל קשת; מייקל לומברדו, לשעבר נשיא ב-HBO. נוח סטולמן; יוסף סידר; קרני זיו, מנהלת הדרמה של קשת; ואלון שטרוזמן, מנהל KI; ישמשו מפיקים בפועל.

מ-HBO נמסר: "אנו נרגשים לעבוד עם קשת ועם קבוצה מוכשרת מאוד של יוצרים, בהם חגי לוי".

אבי ניר, מנכ"ל קשת, מסר: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם HBO, גוף הטלוויזיה האולטימטיבי, ולעבוד יחד עם טובי היוצרים הישראליים חגי לוי, נוח סטולמן ויוסף סידר. כולנו מוכנים לצאת למסע מאתגר של סיפור יוצא דופן".

חגי לוי - שאחראי לסדרות כמו "בטיפול", שגרסתה האמריקאית שודרה ב-HBO, ו"הרומן", ששודרה ברשת שואוטיים האמריקאית - מסר: "HBO תמיד היה בית עבורי, אני נרגש לעבוד איתם ועם החברים הטובים מקשת".