רייטינג של 13% לפרק סיום העונה של "גב האומה" עם הנשיא ריבלין

ראש השנה, שחל בשלושת הימים הראשונים של השבוע - שהם ימי השידור של זכיינית ערוץ 2 רשת - הותיר אותה ללא נציגות בטבלת הרייטינג השבועית

גב האומה / צילום: מסך
גב האומה / צילום: מסך

תקופת החגים, והחופשים הרבים שמתלווים אליה ומוציאים מאיזון את רוב אזרחי ישראל, מוציאה השבוע מאיזון גם את טבלת הרייטינג.

ראש השנה, שחל בשלושת הימים הראשונים של השבוע - שהם גם ימי השידור של זכיינית ערוץ 2 רשת - מותיר אותה ללא נציגות בטבלה. מנגד, קשת, ששידרה בימי החול, רשמה נתונים דו-ספרתיים יפים לסדרת המשטרה החדשה "כחולים" - 23.4% לעומת 20.7% לפרק הפתיחה - שמספיקים לה כדי לכבוש את המקום הראשון בטבלה.

למקום השני בטבלת הרייטינג השבועית הגיע סרטו של אסי עזר, "הוא גם האלוהים שלי", ששודר אמש (מוצ"ש) ורשם רייטינג של 23.3% בבתי-האב במגזר היהודי. בצפיית הפרטים בכלל האוכלוסייה הסרט דורג במקום הראשון עם כ-660 אלף צופים. גם הסדרה הקומית "הסטנדאפיסטים", ששודרה בערוץ 2 אחרי הסרט, הצליחה לחצות את רף ה-20% והתברגה למקום הרביעי.

גם ערוץ 10 רושם נתונים יפים, עם או בלי קשר לתקופת החגים. פרק סיום העונה של "גב האומה" ששודר במוצאי החג (יום שלישי), ואירח את נשיא המדינה רובי ריבלין, רשם נתון גבוה של 13% מול 14% בלבד ל"נעולים" של רשת ששודר מולו, ועל-פי נתוני הערוץ מדובר בשיא לתוכנית מאז נובמבר שעבר.

אבל ההישג החשוב ביותר מבחינת הערוץ נוגע להמשך הקרב הצמוד יחסית שהוא מנהל מול חדשות 2 בגזרת מהדורות השישי. "שישי" עם אילה חסון של חדשות 10 רשמה בסוף השבוע רייטינג גבוה של 10.3% (על-פי נתוני הערוץ מדובר בנתון הגבוה ביותר של התוכנית מאז דצמבר 2015), ומנגד "אולפן שישי" של חדשות 2 הציג רייטינג של 14.9% - פער קטן מהרגיל של פחות מ-5 נקודות אחוז.

תמונת הראי של הקרב הצמוד בין המהדורות בימי שישי ממשיכה להיות הפער הגדול בין שני משדרי החדשות המרכזיים במוצאי שבת. שם, "חדשות סוף השבוע" של ערוץ 2 רשמה אמש רייטינג של 22.3% מול 8.7% בלבד ל"מגזין" בערוץ 10.

בגזרת משחקי נבחרת ישראל בכדורגל נרשם רייטינג של 13.3% למשחק ששודר ביום חמישי בערוץ 1, שבו גברה הנבחרת הבוגרת על מקדוניה; ורייטינג של 2% למשחק ששודר באותו יום בערוץ 20, שבו גברה הנבחרת הצעירה על יוון.

רייטינג
 רייטינג