ביהמ"ש: עובדי אורתם סהר יקבלו את משכורות אוקטובר

זאת לבקשת הנאמנים ■ במקביל, ביהמ"ש הורה לעצור ניסיון השתלטות על עבודות החברה בפרויקט "אאורה בולווארד" בחולון

אמיר נחום - מנכ"ל אורתם סהר / צילום: אמיר מאירי
אמיר נחום - מנכ"ל אורתם סהר / צילום: אמיר מאירי

נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופט איתן אורנשטיין, אישר את בקשת הנאמנים לתשלום המשכורות של עובדי אורתם סהר

נזכיר כי מרגע שהחברה נקלעה לסחרור, שכלל בקשה להקפאת הליכים בשל חובות של כמיליארד שקלים, ריחפה עננה מעל אפשרות החברה לשלם לכל 350 עובדי החברה את שכר אוקטובר.

במצב כזה, ככל שמשכורת אוקטובר לא הייתה משולמת במועדה, מרבית עובדי החברה היו נאלצים לעזוב את החברה ולחפש את פרנסתם במקום עבודה חלופי. מאחר שנחיצותם של עובדי החברה היא קריטית להמשך הליך הקפאת ההליכים, פנו הנאמנים בבקשה לבית המשפט שיאשר כבר כעת את תשלום שכר העובדים, על-מנת לאפשר לעובדים להמשיך ולכלכל את משפחותיהם בתקופת ביניים זו.

עו"ד חיות גרינברג, המייצגת את העובדים מסרה: "השקענו מאמצים רבים וקיימנו פגישות קדחתניות עם הנאמנים, כדי להציג בפניהם את המצוקה הגדולה של עובדי הקבוצה, שיש בה להשפיע על פעילותה ועל הצלחת ההליך. אני שמחה שהנאמנים הרימו את הכפפה ונרתמו למצב במהירות הדרושה, קיבלו את הסכמות הבנקים, דבר שאינו מובן מאליו, וכך פנו בבקשה לבית המשפט לאישור תשלום המשכורות". 

במקביל, נאמניה של אורתם, עו"ד שאול ברגרזון ורו"ח יזהר קנה, דיווחו היום בבהילות לבית המשפט על ניסיון השתלטות על עבודות החברה בפרויקט "אאורה בולווארד" בחולון. לפי הדיווח, כ-30 עובדים של חברת דניה סיבוס הגיעו לאתר והחלו בביצוע עבודות. בית המשפט עצר את הפעולה ונתן צו מניעה המורה לחדול מכל עבודות בנייה.