אורנשטיין אישר את חזרת אורתם סהר לעבודות במגדל אסותא

בית המשפט אישר לאורתם סהר, שנמצאת בהקפאת הליכים, לחזור לביצוע פרויקט מגדל אסותא היוקרתי בת"א ■ הפרויקט בשלבי סיום ומצוי ביתרת זכות חשבונאית ■ לחברה יש עוד מעל 20 פרויקטים תקועים

אמיר נחום - מנכ"ל אורתם סהר / צילום: אמיר מאירי
אמיר נחום - מנכ"ל אורתם סהר / צילום: אמיר מאירי

ראש הממשלה לשעבר והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק יכול להיות קצת יותר רגוע בעניין 5 הדירות שבבעלותו במגדל אסותא: נשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופט איתן אורנשטיין, אישר את הסכמת נאמני אורתם סהר, עו"ד שאול ברגרזון ורו"ח יזהר קנה, עם חברת אלקטרה בנייה, המיוצגת בידי עו"ד ארי וקסלר, וכן עם הבנקים - לחזרה מיידית של החברה והשלמת העבודות במגדל אסותא בתל-אביב.

"הואיל ופרויקט זה מחזיק את עצמו ולא מצריך מימון שוטף מקופת הקפאת ההליכים, אזי אין כל מניעה להמשיך ולבצעו", נטען בבקשה בהסכמה.

חברת אורתם סהר שותפה בפרויקט זה ב-50% יחד עם אלקטרה בנייה ותהיה זכאית לקבל 50% מהעודפים בפרויקט.

נזכיר כי מזה כחודש מתחמי הבנייה בהם עבדה אורתם סהר סגורים, ובשטח מתעכבות העבודות. לאורתם סהר יש כ-30 פרויקטים בביצוע בשלבי בנייה שונים הכוללים כ-4,000 יחידות דיור.

בשבוע שעבר חזרה אורתם סהר לעבודה ב-3 פרויקטים של קבוצת רייסדור, ובחברה מדברים על מומנטום חזרה הדרגתי לרוב או מרבית הפרויקטים.  

פרויקט אסותא כולל מגדל אחד עם 160 דירות הנבנים במסגרת קבוצת רכישה. בסך-הכול יש בפרויקט 55 אלף מ"ר, והוא כולל גם שני מבנים לשימור (3 קומות כל אחד), גן ילדים ו-4 מפלסי חניה. 

פרויקט מגדל אסותא מצוי בשלבי סיום וצפוי תוך פחות כשנה להתאכלס: השלד בקומה 23 (85%) ושני הבניינים לשימור בשלבי סיום. כמו כן, במגדל יש 30 דירות שכבר מרוצפות.