הסתיימו העיצומים ברשות המסים: העובדים ישובו לעבודה סדירה

זאת בעקבות סיכום בין מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי ■ הצדדים יחלו במו"מ מואץ במטרה להגיע לסיכום עד סוף השנה

הסתיימו העיצומים ברשות המסים: מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, סיכמו היום (ה') על הפסקת העיצומים ברשות ועל כניסה למשא-ומתן מואץ במטרה להגיע לסיכום עד סוף השנה.

בעקבות הסיכום ישובו העובדים לעבודה סדירה, וכל סניפי ויחידות רשות המסים בכל רחבי הארץ יחזרו לספק שירות. העבודה השוטפת ביחידות מיסוי המקרקעין, בפקידי השומה בערים השונות וכן ביחידות ההוצאה לפועל תחזור גם היא לפעילות סדירה.

בנוסף, קבלת הקהל, מתן אישורי טאבו, הסדרת תשלומים, ביטול או הקטנת קנסות, הנפקת אישורי ניכוי מס, פריסת תשלומים בגביה, ביצוע החזרים והעברת כספים לחו"ל ישובו לפעילות. כמו כן, העיצומים במכס במעבר גבול אלנבי יסתיימו גם הם.

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, בירך על ההסכם ואמר כי "אני שמח כי יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, גילה אחריות והבנה שאזרחי ישראל לא צריכים לשלם את מחיר ההשבתה, והפסיק את העיצומים לאלתר. אנו נכנס למשא-ומתן אינטנסיבי עם העובדים, במטרה לאפשר את רציפות שירותי הרשות בעיקר בתקופה זו של השנה".