קבלו הצצה מבפנים לבית החדש של ברק אובמה

הצצה לבית אליו תעבור בקרוב משפחת אובמה, הממוקם בשכונת קלורמה היוקרתית בוושינגטון: מתפרס על פני שטח בנוי של כ-760 מ"ר וכולל 9 חדרי שינה, שני מטבחים ועוד

ברק אובמה, בית להשכרה בוושינגטון, נדל"ן ארה"ב / צילום: וידאו
ברק אובמה, בית להשכרה בוושינגטון, נדל"ן ארה"ב / צילום: וידאו

עם תחילת השנה הבאה יחזור הנשיא אובמה להיות עוד אזרח אמריקני שעובד מהבית. אמנם גם לפני כן הוא עבד מהבית, אבל זה היה הבית הלבן, שבו חדר העבודה היה סגלגל ומפורסם. הבית הבא של משפחת אובמה נמצא גם הוא בוושינגטון DC, וכמו מי שנמצא בתקופת ביניים, גם הם רק שוכרים. שווי הבית מוערך בכחמישה מיליון דולר ובעליו הוא ג'ו לוקהארט, שהיה דובר הבית הלבן בתקופת הנשיאות של ביל קלינטון.

בבית הבא של משפחת אובמה, אשר ממוקם בשכונת Kalorama היוקרתית, תשעה חדרי שינה בסך הכל, ושטחו הבנוי כ-760 מ"ר. הוא נבנה ב-1928 והוא מעוצב היטב, כפי שתוכלו לראות בתמונות, אך בימים אלו ממש הוא עובר שיפוץ והתאמה לחיים של הדיירים החדשים. משפחת אובמה מתכננת לגור בבית עד שסשה, הבת הצעירה, תסיים את לימודיה.

מדובר בבית עצום בגודלו, עם פינות ישיבה הפזורות בכל חלליו. מטבח אחד ראשי ועוד אחד משני, במרתף, שהוא גם חדר הכביסה. שני חדרי משפחה לפחות יש בבית, ולסוויטת השינה הראשית צמוד חדר ארונות בגודל של דירת יחיד תל אביבית. שני חדרי עבודה קיימים כרגע בבית, אך לפי הדיווחים השיפוץ שנערך בבית כרגע מכשיר את הגראז' להיות חדר העבודה של הנשיא היוצא.