איסתא ספורט מונתה לנציגה הרשמית של הסופרבול בישראל

המחיר לחבילת עבור אירוע הספורט הפופולרי ביותר בעולם יתחיל ב-7,500 דולר ■ המחיר הזה מאמיר עם הוספת שירותים כמו כניסה לתאי צפייה ויגיע לרף שיחצה את ה-10,000 דולר - ללא טיסות

סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

איסתא ספורט מונתה לנציגה הרשמית של הסופרבול בישראל בעקבות שיתוף פעולה עם חברת "און לוקיישן אקספריאנסס", היא הזכיין של ליגת הפוטבול, ה-NFL. איסתא ספורט קיבלה את הזיכיון לשיווק המשחקים בישראל ובאירופה, כולל גישה לאירועים הנוספים הנערכים סביב המשחק (מסיבות). החברה תתחיל לשווק כרטיסים הכוללים חבילת אירוח (ללא טיסות) לקהל הישראלי. המחיר לחבילת עבור אירוע הספורט הפופולרי ביותר בעולם יתחיל ב-7,500 דולר, המחיר הזה מאמיר עם הוספת שירותים כמו כניסה לתאי צפייה ויגיע לרף שיחצה את ה-10,000 דולר - ללא טיסות.

אירוע הסופרבול מושך אליו לא רק פרסומאים שנדרשים להביא את התוצר היצירתי ביותר שלהם אלא גם מיליוני צופים שחולמים כנראה להיות חלק מהקהל במגרש. האירוע מתקיים מדי שנה בחודש פברואר. בסופרבול ה-50, שהתקיים בפברואר 2015 ב-BAY AREA בקרבת סן פרנסיסקו, נשברו שיאי צפייה ונקבעו מחירי שיא לכרטיסים עם ממוצע של 7,500 דולר לאדם - אין פלא שסך ההכנסות למארגנים הסתכם בחצי מיליארד דולר. גם עלות הפרסומות הגיעו לשיא חדש כשעלות לפרסומת אחת עמדה על כ-5 מיליון דולר.

סופרבול 51 יתקיים השנה ב-5 לפברואר ביוסטון טקסס. לאור העובדה כי הקבוצות המשתתפות נקבעות בשלב מאוחר יחסית בעונה, ולכן מי שירכוש כעת חבילה לא יוכל לדעת מי הקבוצות שייפגשו באירוע הגמר לצד המתרחש על המגרש מופע המחצית נחשב לאירוע שיא בפני עצמו, השנה תופיע ליידי גאגא (ששרה בשנה שעברה את ההמנון הפותח) כאשר מי שהופיעו בגמר בשנה שעברה במחצית היו להקת קולדפליי, ברונו מארס וביונסה. על בימת המחצית במשחקי הסופר בול עמדו כבר כוכבים נוצצים דוגמת מדונה, קייטי פרי וגם פרינס.

מחיר החבילה שמציעה איסתא ספורט אינו כולל כאמור טיסות שמתחילות מ-1,000 דולר. החבילה כוללת 3 לילות, כניסה למשחק ולמתחם ה-VIP כולל אירוח וכיבוד ומקום מסומן. רוכש החבילה גם מוזמן למסיבת סופרבול שם יוכל להתחכך עם אנשי עסקים וידוענים מקומיים. חניה בסמוך למגרש למי שיגיע עם רכב למשל תעלה עוד 200 דולר לפחות.

"אנו עדים ליותר ויותר ישראלים שראו כבר כעט הכול, ומבקשים להתנסות בחוויות חדשות, מיוחדות ויוקרתיות", אמר עדו ווג, סמנכ"ל איסתא ספורט. לדבריו, "הרולאן גרוס, ווימבלדון ביחד עם גמר ליגת האלופות, המונדיאל והאולימפיאדה היו האירועים היוקרתיים ביותר ששיווקנו והיום, עם חתימת ההסכם אין ספק שהסופר בול הוא האירוע היוקרתי, המיוחד והיקר ביותר שיש לצופה הספורט אשר 'ראה הכול כבר' לחוות".