מנתח פלסטי בכיר נעצר בחשד להעלמת הכנסות של מיליוני ש'

המנתח הפלסטי ד"ר יוסף בן שושן, חשוד כי העלים הכנסות בהיקף של 3 מיליון שקל מהניתוחים שביצע בקליניקה הפרטית שלו

רופאים / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ
רופאים / צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ

המנתח הפלסטי ד"ר יוסף בן שושן נעצר על ידי רשות המסים בחשד להעלמת הכנסות בהיקף כ-3 מיליון שקלים. בן שושן נחקר על ידי פקיד שומה חקירות ת"א ושוחרר אתמול (ב') ממעצרו על ידי בית משפט השלום בתל אביב.

כמפורט בבקשת המעצר, בן שושן הינו רופא אף אוזן גרון בכיר בבית החולים שיבא, ובנוסף מנהל קליניקה פרטית בביתו בתל אביב אליה מגיעים מטופלים. החקירה בעניינו של בן שושן החלה לאחר שבמשרד פקיד שומה ת"א 4 התקבלו דוחות ממשרד מע"מ ת"א 3 לפיהם, לאחר ביקורת שנערכו לבן שושן, עלה כי הוא העלים הכנסות של מיליוני שקלים בין השנים 2015 -2011. מהממצאים עולה, כי בן שושן החזיק יומני רופא המפרטים סכומים אשר גבה מדי יום ביומו, וסיכום יומנים אלה עולה בהרבה על דיווחיו לרשות המסים.

אתמול הפכה החקירה בעניינו של בן שושן לגלויה, נערכו חיפושים בביתו ובקליניקה שבבעלותו; ובן שושן עוכב במשרדי היחידה החוקרת. בנוסף, נתפס חומר אצל רואה החשבון המייצג אותו ונגבתה ממנו עדות.

מחומר החקירה עולה עד כה, כי בן שושן פעל בשיטה זו עוד לפני שנות הביקורת שנבדקו במע"מ וכי סכום ההעלמה גבוה ממה שדווח לראשונה. לדוגמא, עלה מהחקירה, כי בשנת 2008 לבדה העלים החשוד הכנסות בסכום של למעלה מ-380 אלף שקל ובשנת 2009 העלים הכנסות של כ-260 אלף שקל. סכום העלמת ההכנסות הכולל, על פי החשד, עומד על כ-3 מיליון שקל, כאמור, בין השנים 2015-2008.