סיסקו זכתה במכרז של מאות מיליונים לאספקת שרתים לצה"ל

תקופת ההתקשרות בין משרד הביטחון לבין סיסקו העולמית היא לשלוש שנים, עם אופציה להאריך אותה בשנתיים נוספות ■ במהלך תקופת ההתקשרות הצפויה סיסקו לספק את שירותי ההתקנה של שרתים שתמכור למערכת הביטחון ואת שירותי התמיכה בהם באמצעות החברה הישראלית "בינת"

חברת סיסקו תספק במהלך השנים הקרובות לצה"ל ולמערכת הביטחון שרתים בהיקף כולל של כמה מאות מיליוני שקלים, כך דיווח היום (ב') משרד הביטחון. תקופת ההתקשרות בין משרד הביטחון לבין סיסקו העולמית היא לשלוש שנים, עם אופציה להאריך אותה בשנתיים נוספות. ממשרד הביטחון לא נמסר ההיקף המלא של העסקה.

במהלך תקופת ההתקשרות הצפויה סיסקו לספק את שירותי ההתקנה של שרתים שתמכור למערכת הביטחון ואת שירותי התמיכה בהם באמצעות החברה הישראלית "בינת", שאמונה מטעמה על האינטגרציה של הפרויקט.

את המכרז לבחירת ספקית השרתים החדשים לצבא ולמערכת הביטחון הובילה במהלך החודשים האחרונים משלחת הרכש של משרד הביטחון בארה"ב. מדובר במכרז בינלאומי שבמסגרתו המשלחת פנתה לחברות טכנולוגיות מובילות בעולם.

במשרד הביטחון אמרו היום כי הבחירה בהצעה שהגישה סיסקו התקבלה בשל היותה נמוכה משמעותית מהצעות שהגישו במסגרת ההליך חברות אחרות שפעילות בתחום. שם אמרו עוד כי הצעה זו נמוכה גם מהעלות הנוכחית של מערכת הביטחון בתחום זה.

סגן ראש מינהל הרכש במשרד הביטחון, אליעזר (איקו) חסון, אמר כי "תוצאות המכרז מגלמות חיסכון של עשרות מיליוני שקלים למערכת הביטחון". לדברי מנכ"ל סיסקו ישראל, אורן שגיא, "המערכות שנבחרו במסגרת המכרז מבטיחות רציפות מבצעית ועליונות טכנולוגית לאורך זמן".