תעשיית הסייבר סקיוריטי פורחת: IntSights גייסה 15 מיליון דולר

חצי שנה לאחר שהשלימה גיוס של 7.5 מיליון דולר, משלימה IntSights סבב B ■ "החברה הראשונה שמספקת מערכת Threat Intelligence המהווה פתרון יחיד לכל צורכי הארגון"

מייסדי IntSights / צילום: אופיר אייב
מייסדי IntSights / צילום: אופיר אייב

הנה עוד דוגמה לפריחה המתמשכת של תעשיית הסייבר סקיוריטי הישראלית: חצי שנה לאחר שהשלימה סבב גיוס A של 7.5 מיליון דולר, חברת IntSights משלימה סבב B ומגייסת 15 מיליון דולר. מהקמתה גייסה החברה 24.3 מיליון דולר.

"אנליסטים בתעשיית הסייבר סקיוריטי מקבלים הרבה מאוד מידע חדש אודות איומים באופן קבוע, אך המידע מתקבל ללא הקשר והיכולת להתמודד עם עומס המידע והרעש היא כמעט בלתי אפשרית", מסבירה החברה את ייחודה. "כדי לבלום אפשרות של טעות אנוש בניתוח משמעויות האיום, הפלטפורמה של IntSight מספקת מקורות רבים, כיסוי מודיעיני נרחב, מנוע Analytics שמתעדף את הכמות העצומה של מודיעין שנאסף, ואת היכולת לתרגם את המידע הקריטי לפעולות מידיות. המערכת מציגה את הנתונים בפלטפורמה ידידותית למשתמש, שניתן להבין אותה בקלות ודורשת הפעלה של אנליסט יחיד".

לדברי IntSight, החברה כבר מספקת את פלטפורמת ה-Threat Intelligence שלה למספר רב של חברות בינלאומיות מובילות - ביניהן חברות קמעונות, טלקום, ייצור וחברות פיננסיות. כיום יש לחברה עשרות לקוחות ארגוניים, בעיקר בארה"ב ובאירופה. החברה הכריזה לאחרונה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם Optiv, הספקית הגדולה ביותר בארה"ב לפתרונות אבטחת מידע; צ'ק פוינט הישראלית; ספקית פתרונות ה-IT ההודית Wipro ו-UST Global Cyberproof - ספקית בינלאומית של שירותי ופתרונות IT.

"IntSights היא החברה הראשונה שמספקת מערכת Threat Intelligence המהווה פתרון יחיד לכל הצרכים של הארגון. אני מאמין שהפלטפורמה שלה תהפוך למובילה בתוך זמן קצר", ציין בהודעתה ג'יי ליק, דירקטור בחברה, דירקטור ניהולי ב-ClearSky ולשעבר סמנכ"ל אבטחת מידע בבלאקסטון.

מבדיקת "גלובס" עולה כי מתחילת השנה גייסו חברות טק ישראליות כמעט 600 מיליון דולר, מתוכם 420 מיליון בינואר. כלומר, רמות השיא של 2016 נשמרות, נכון לרגע זה.

בגיוס הנוכחי לקחה חלק קרן גלילות קפיטל שהייתה המשקיעה היחידה בגיוס הסיד של החברה והשתתפה בשני הסבבים שאחרי.