נא להכיר: זוהי צארת הסקס החדשה של ספרד

בניסיון להתמודד עם שיעור ילודה נמוך במיוחד בספרד, הטילה הממשלה על הסנטורית אדלמירה בריירה (Edelmira Barreira) את המשימה לטפל בבעיה, ולעודד זוגות צעירים לעשות יותר סקס ■ צפו בסיפור

Edelmira Barreira, / קרדיט: shutterstock
Edelmira Barreira, / קרדיט: shutterstock

בניסיון להתמודד עם שיעור ילודה נמוך במיוחד בספרד, הטילה הממשלה על הסנטורית אדלמירה בריירה ( Edelmira Barreira ) לטפל בבעיה ולעודד זוגות לעשות יותר סקס. צארת הסקס החדשה וראש ממשלת ספרד, מריאנו רחוי, יציגו בקרוב תכנית אסטרטגית לאיזון הדמוגרפי במדינה, כשנכון ל-2015 מספר מקרי המוות במדינה גבוה יותר ממספר הלידות .

זוגות צעירים מודים שהם עייפים מדי מכדי לקיים   יחסי מין   אחרי שעות   העבודה הארוכות, שמתארכות לעיתים קרובות עד שעות הלילה המאוחרות. זו לדעת רבים הסיבה שהובילה לשיעור הילודה "הנמוך באופן קטסטרופלי" במדינה. על פי הסטטיסטיקה, נכון ל-2015 לנשים ספרדיות בגילאי 18 עד 49 יש בממוצע 1.3 ילדים - נמוך מעט ממדינות האיחוד האירופי, שם הממוצע עומד על 1.58. בעוד מדינות רבות באירופה רואות ירידה בשיעור הילודה, מה שמדאיג את הספרדים זה שהנתונים שלה הם מהנמוכים ביותר מהמדינות המפותחות.

זו לא פעם ראשונה שמדינה נוקטת בצעד קיצוני כדי לקדם ילודה. בשנת 2014 הממשלה הדנית יצאה בקמפיין " עשו את זה בשביל דנמרק " המעודד זוגות להתרבות - וזה ככל הנראה הביא להשפעה חיובית על שיעור הילודה באזור. גם בשבדיה עלתה השבוע הצעת חוק הקוראת לאפשר לעובדים לצאת להפסקות סקס בתשלום באמצע יום עבודה כדי לדאוג לרווחת העובדים ולעודד ילודה .