"אשר גרין" תשמש כקבלן ראשי בשיפוץ איצטדיון בלומפילד

היקף פרויקט שיפוץ האיצטדיון עומד על כ-300 מיליון שקל ■ במסגרת השיפוץ, יותקנו מספר רב של תאי שירותים, אמצעי הנגשה לנכים, מערכות הסעדה ומספר מקומות הישיבה באצטדיון יגדל מ-24 אלף שתוכננו במקור לכ-29 אלף מושבים

 שיפוץ והרחבת איצטדיון בלומפילד/ מנספלד קהת אדריכלים
שיפוץ והרחבת איצטדיון בלומפילד/ מנספלד קהת אדריכלים

ועדת המכרזים של הרשות לפיתוח כלכלי תל-אביב-יפו אישרה ביום חמישי האחרון את זכייתה של חברת אשר גרין מבנים שנבחרה להיות קבלן ראשי לשיפוץ והרחבת איצטדיון בלומפילד. הפרויקט עתיד להסתיים בסוף שנת 2018. מעיריית תל-אביב-יפו נמסר כי היקף פרויקט שיפוץ האיצטדיון עומד על כ-300 מיליון שקל.

במסגרת השיפוץ רוב היציעים הקיימים ישופצו ויישארו על כנם, כאשר ייבנו שטחים חדשים מתחת ליציעים, וייבנו מבנים נוספים כחלק מהיציע המערבי והיציע המזרחי. השדרוג עתיד לאפשר קיום משחקים בינלאומיים באיצטדיון. עוד במסגרת השיפוץ, יותקנו מספר רב של תאי שירותים, אמצעי הנגשה לנכים, מערכות הסעדה ומספר מקומות הישיבה באצטדיון יגדל מ-24 אלף שתוכננו במקור לכ-29 אלף מושבים.

האצטדיון, שמנוהל על-ידי חברת היכלי הספורט תל-אביב-יפו, הוקם בשנת 1962, בסיוע תרומתם של האחים ברנרד ולואיס בלומפילד, על מקומו של מגרש "באסה" שהיה פעיל משנת 1949. המשחק הרשמי הראשון באצטדיון נערך באוקטובר 1962, ובו שיחקה הפועל תל-אביב מול שמשון תל-אביב. חודשיים לאחר מכן התארחה בבלומפילד בפעם הראשונה קבוצה מחו"ל, ס.ק אנסחדה ההולנדית ששיחקה מול הפועל תל-אביב במשחק ידידות.