רשת גוד פארם מתרחבת: פותחת 3 סניפים חדשים

הסניף החמישי של הרשת, המוכרת מוצרים בעד 10 שקלים, נפתח בסוף השבוע בחדרה ■ סניף זה מצטרף לסניפים שנפתחו בתחילת החודש ברחובות ובראשל"צ ולשני הסניפים הקיימים בת"א ובפ"ת

גוד פארם GOOD FARM / צילום: רותם גרוסמן
גוד פארם GOOD FARM / צילום: רותם גרוסמן

בשעה שהרוחות גועשות באשר להיתכנות עסקת רכישת ניו-פארם על-ידי שופרסל, עסקה הממתינה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים ואשר עשויה לייצר תחרות אמיתית בענף, ממשיכה רשת גוד פארם (Good Pharm) בהתרחבות ופותחת 3 סניפים חדשים.

הסניף החמישי של הרשת נפתח בסוף השבוע האחרון במרכז העיר חדרה. סניף זה מצטרף לסניפים שנפתחו בתחילת החודש במרכזי הערים רחובות וראשון-לציון. שלושת הסניפים מצטרפים לשני הסניפים הקיימים של הרשת, האחד בתל-אביב והשני בפתח-תקווה.

פתיחת הסניפים מגיעה זמן קצר אחרי שהרשת צירפה כמשקיעים חדשים את איש העסקים היהודי אמריקאי מייקל ווקס ובנו אדם, שישקיעו 4 מיליון דולר ברשת הצומחת, תוך דגש על דחיפת פתיחת סניפים נוספים והתרחבות נדלנ"ית.

משפחת ווקס ייסדה את רשת חנויות האופנה Fashion Bug המונה יותר מ-1,500 חנויות בארה"ב, והיא חולשת על מרכזי קניות בצפון ארה"ב בשטח כולל של יותר מ-3 מיליון מ"ר. משקיעים אלה מצטרפים למשפחת גראס, מייסדי רשת הפארם האמריקאית RITE AID, אשר השקיעה ברשת בתחילת דרכה.

רשת גוד פארם פתחה את הסניף הראשון שלה בחודש אוגוסט האחרון. היזמים, אדם פרידלר ואוהד סנדלר, הכריזו על כוונתם לנפץ את המונופול הקיים בשוק רשתות הפארם, באמצעות מחירים מוזלים שלא במסגרת מבצעים אלא כמדיניות "מחיר זול בכל יום". מרבית המוצרים ברשת נמכרים במחיר של 10 שקלים, גם כאשר מדובר על מותגים מובילים ובולטים - חלקם מיובאים ביבוא מקביל.

תמהיל המוצרים ברשת כולל מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, מוצרים לתינוק, מוצרי ניקיון ועוד. בין המותגים שמציעה הרשת: קולגייט, Oral-B, אקווה פרש, פינוק, דאב, פינוק, ניוואה, רקסונה, ספיד סטיק, ד"ר פישר, קרליין, קרמה, קלינקס ועוד. עוד מחזיקה הרשת במותג פרטי בשם: "GOOD" הכולל מוצרים מעולמות האופטיקה (דוגמת משקפי קריאה ועדשות מגע), אביזרי טיפוח לשיער ועוד.

אוהד סנדלר ואדם פרידלר, יזמים ושותפים ברשת, מסרו: "אנחנו גאים ונרגשים להביא את בשורת המחירים המהפכנית של גוד פארם גם לתושבי חדרה לערי השפלה. הצטרפותה של משפחת ווקס אלינו מעידה על האמון שיש למשקיעים בסדר גודל כזה בחזון של גוד פארם, ובזכות ההשקעה והניסיון של משפחת ווקס בתחום הקמעונאות והנדל"ן, גוד פארם תגביר את קצב התפתחותה בכל רחבי ישראל".