למי קראת נערת ליווי? מלניה טראמפ תפוצה ע"י ה"דיילי מייל"

ה"דיילי מייל" הבריטי הסכים לשלם פיצוי לרעיית נשיא ארה"ב וגם להתנצל בפניה - בעקבות מאמר שטען כי סיפקה "שירותים" בזמן שעבדה כדוגמנית ■ גורם טען: סכום הפיצוי למלניה טראמפ, שתבעה 150 מיליון דולר, נאמד בכ-3 מיליון דולר

 מלניה טראמפ / צילום: רויטרס
מלניה טראמפ / צילום: רויטרס

האישה הראשונה ניצחה בקרב על שמה הטוב: הצהובון הבריטי ה"דיילי מייל" הסכים היום (ד') לשלם למלניה טראמפ פיצוי ולפרסם התנצלות, לאחר שבמאמר בעיתון נטען כי טראמפ עבדה בעבר כנערת ליווי. הצהובון כבר פרסם היום בהבלטה את ההתנצלות בפני רעייתו של נשיא ארה"ב.

המאמר שהוביל לתביעה עסק בימיה של מלניה טראמפ כדוגמנית באירופה, ונרמז שם כי היא שימש כנערת ליווי. מלניה דרשה פיצויים של 150 מיליון דולר מבעלי ה"דיילי מייל" ואמרה כי המאמר "מזיק לה לעסקים עתידיים".

עוד לפני שהתביעה הגיעה להכרעה משפטית, הושג הסכם בין הצדדים. הנהלת העיתון תשלם סכום שלא פורסם: בסוכנות הידיעות רויטרס נטען כי הצדדים הגיעו לפיצוי מוסכם של 3 מיליון דולר - כך לפי "גורם שעודכן בנושא".

באתר הצהובון נכתב: "אתר ה'דיילי מייל' והעיתון 'דיילי מייל' פרסמו ב-20 לאוגוסט 2016 מאמר על מלניה טראמפ, שהעמיד בסימן שאלה את טבע עבודתה ואת המקצוענות שלה כדוגמנית, וחזר על פרסום קודם שבו נטען כי היא סיפקה שירותים מעבר לדוגמנות גרידא".

עוד נכתב כי "המאמר כלל הצהרה שטענה כי גברת טראמפ מכחישה את ההאשמות, ופאולו זמפולי, שניהל את סוכנות הדוגמנות, גם הכחיש את הפרסום - וגם במאמר נכתב כי אין עדויות שתומכות בטענות".

"במאמר נטען גם כי מר וגברת טראמפ אולי נפגשו בפעם הראשונה 3 שנים לפני הפגישה האמיתית בין השניים, והם ביימו את הפגישה כתחבולה", נכתב בהתנצלות. "אנו מקבלים את הטענות על-פיהן הדברים שפורסמו על גברת טראמפ אינם נכונים. אנו חוזרים מהם ומתנערים מהם ומתנצלים מול גברת טראמפ על כל מצוקה שהפרסום גרם. כדי להסדיר את שתי התביעות שהגישה נגדנו, הסכמנו לשלם לה סכום פיצויים".