טסים ביזנס? שדרוג משמעותי בקו הפופולרי מנתב"ג ללונדון

חברת התעופה בריטיש איירווייס, שמפעילה 19 טיסות שבועיות בקו ת"א-לונדון במטוסי בואינג 777 ובואינג 787 דרימליינר, משקיעה 400 מיליון ליש"ט בשדרוג מחלקות היוקרה ותציע שלל פינוקים ואמצעים בידוריים טכנולוגיים חדשים

לאלו מכם שמתכננים לטוס בזמן הקרוב עם חברת בריטיש איירווייס, החברה הבריטית הודיעה כי היא מתכוונת להשקיע 400 מיליון ליש"ט בשדרוג מחלקות היוקרה שלה.

בריטיש משדרגת את מחלקת העסקים קלאב וורלד ומוסיפה כיסוי מזרן מרופד, כשבנוסף בכל הקווים ארוכי-הטווח, כולל הקווים לישראל וממנה, יקבלו הנוסעים במחלקת העסקים כריות גדולות יותר ושמיכת פוך.

בכל הקשור לקולינריה, דיילי החברה יעברו מעתה עם עגלות תצוגה ויציעו לכל נוסע לבחון בעין את המנות השונות, כנהוג במסעדות היוקרה המובילות בעולם.

עד תום השנה הנוכחית תהיה בריטיש לחברת התעופה הראשונה שתציע חיבור רשת בפס רחב, עם כוונה לחבר 90% מכלל הצי שלה עד 2019, כשבנוסף תהיה גישה לתוכן וידאו מאתרי שיתוף פופולריים כמו נטפליקס ויוטיוב.

דגש מיוחד מושם על פיתוח ושדרוג טרקליני האירוח של החברה בנמלי התעופה העיקריים בעולם, שם תשקיע בריטיש איירווייס יותר מ-50 מיליון ליש"ט.

נוסעי המחלקה הראשונה "פירסט" וכן נוסעי מחלקת העסקים בעלי מעמד זהב, בטיסות מנמל התעופה הית'רו בלונדון, יוכלו מעתה גם לבצע את שירות הקליטה (צ'ק-אין) באזור נפרד ומיוחד שייקרא "פירסט ווינג", בטכנולוגיה חדשנית המבוססת על סריקה וזיהוי פנים.

בריטיש איירווייס מפעילה 19 טיסות שבועיות בקו תל-אביב-לונדון במטוסי בואינג 777 ובמטוסי בואינג 787 דרימליינר. בכל אחת מהטיסות מופעלות 4 מחלקות היוקרה של החברה.