צפו: שתי אפליקציות שוות להירגע איתן בזמן טיסה וחופשה

עליתם על המטוס, וכעת הגיע הזמן להיכנס למוד של חופשה, רוגע ושלווה ■ הכירו שתי אפליקציות מועילות שיסייעו לכם להשיג את התחושה הרצויה עוד במטוס, וזאת באמצעות מדיטציה מודרנית שמותאמת לעולם המסכים והסמאטרפונים

צק אין, אפליקציית יוגה/ צילום: שאטרסטוק
צק אין, אפליקציית יוגה/ צילום: שאטרסטוק

עליתם על המטוס, וכעת הגיע הזמן להיכנס למוד של חופשה, רוגע ושלווה. היום בפינה הטכנולוגית נציע אפליקציות שיסייעו לכם להיכנס לשלווה הרצויה עוד במטוס באמצעות מדיטציה שאפשר לקרוא לה מודרנית, כלומר כזו שמותאמת לעולם המסכים והסמאטרפונים.

כך, האפליקציה האוסטרלית סמיילינג מיינד, שפותחה על-ידי פסיכולוגים ואנשי חינוך, מציעה להכניס איזון לחיינו בכלל ובחופשה בפרט באמצעות מדיטציה קולית דרך הסלולרי. התוכנית מוצעת בחלוקה לפי גיל, והיא מציעה סשנים המותאמים מגיל 7 ועד למבוגרים.

כדי לקבל את הסשן הרצוי מכניסים את מצב-הרוח שלכם בהגדרה לטווח האושר והלחץ שאתם חשים בנקודת הזמן - ומקבלים סשן של כמה דקות הכולל נשימות, הדרכה למחשבות חיוביות, נשימות ורוגע, וזאת כמובן על רקע מוזיקה מתאימה - סשן שנחמד להעביר כבר במושב המטוס ועל חוף הים בתאילנד למשל.

הארגון העומד מאחורי האפליקציה הוא גוף ללא מטרות רווח, ששם לעצמו למטרה להנגיש הדרכות למדיטציה לכל דורש.

גם האפליקציה קאלם, הזמינה באנדרואיד וב-IOS, מציעה להפוך את החיים שלכם לרגועים יותר. אז למה לא להתחיל לתרגל כבר בטיול או במהלך טיסה ארוכה? האפליקציה מציעה תרגולי מדיטציה ותרגילים נשימתיים למי שנמצא בשלב ההתחלתי או המתקדם של עולם המדיטציה.

הסשנים הזמינים באפליקציה נעים בין טווחי זמן שונים משלוש ועד 25 דקות, תוך דגש על זוויות שעליהן תרצו לתת את הדגש, כמו שינה נעימה ונוחה באמצעות סיפורים לפני השינה, אושר, הפחתת לחצים וכל מה שיכול להפוך את החופשה שלכם בפרט ואת החיים בכלל למהנים עוד יותר.