אמיר איבגי יגיש תוכנית אקטואליה יומית בערוץ 20

איבגי עזב לאחרונה את ערוץ 1 וויתר על האפשרות להצטרף לתאגיד ■ התוכנית תשודר מדי לילה ב-23:00 ותכלול סיכום של אירועי היום הבולטים ■ ערוץ 20, המזוהה עם הצד הימני של המפה הפוליטית, אמור להתחיל לשדר בקרוב גם מהדורת חדשות יומית

רצועת אקטואליה לילית חדשה בערוץ 20: אמיר איבגי, שהצטרף לאחרונה לערוץ 20 לאחר שעזב את רשות השידור וויתר על הצטרפות לתאגיד, יגיש מדי לילה ב-23:00 תוכנית בשם "היום הזה".

על-פי הודעת ערוץ 20, התוכנית תכלול "סיכום של אירועי היום הבולטים בליווי פרשנים באולפן", וישולבו בה "טורי דעה מצולמים, דיון בנושא החם ברשתות החברתיות ופינה הסוקרת אירועים חשובים אשר לא זכו להגיע לכותרות, תוך התמקדות בסיפורים הנוגעים בפריפריה החברתית והגאוגרפית".

התוכנית הראשונה תעלה על מרקע ערוץ 20 כבר ביום ראשון הקרוב ותחליף את התוכנית "כלכלי בלילה", שלפי הודעת הערוץ תצא כעת לחופשה. מדובר בתוכנית שהוגשה בתחילה על-ידי שרון גל, כשלאחר עזיבתו הגיש אותה משה כץ.

לפי הערוץ, השינויים הללו, יחד עם שינויים נוספים שמבוצעים בו לאחרונה, נערכים כחלק מהיערכותו להשקת מהדורת החדשות יומית.

איבגי, 42, הצטרף לערוץ 20 בתחילת החודש, בתום 10 שנים ברשות השידור. בתפקידיו האחרונים בערוץ 1 שימש כמגיש מהדורת החדשות של מוצאי שבת ושל תוכנית האקטואליה "המוסף".

ערוץ 20, המזוהה עם האגף הימני של המפה הפוליטית ונמצא בבעלותם של יצחק מירילשווילי ושל המנכ"ל אבי בר, זכה לאחרונה במכרז על ערוץ הכנסת, והוא אמור להתחיל להפעיל אותו בסוף יולי, במקום חדשות 2 שהפעילה את הערוץ עד כה במשך יותר מעשור.

כאמור, בחודשים הקרובים הערוץ צפוי גם להתחיל לשדר מהדורת חדשות יומית, לאחר שקיבל אישור לכך ממועצת הכבלים והלוויין.