צפו: יחידת הנינג'ות האיראנית שמורכבת מאלפי צעירות

הנשים לומדות להרוג את אויביהן בדממה מוחלטת, לדלג מעל קירות וטכניקות הסוואה מתקדמות ■ נוסף לכך, כדי לזכות בתואר הנחשף, הנשים עוברות הכשרה מפרכת של לחימה באמצעות חץ וקשת, חרבות, ננוצ'קו ושוריקן

נינג'ות אירניות/ צילום: מתוך הוידאו
נינג'ות אירניות/ צילום: מתוך הוידאו

תכירו את יחידת הנינג'ות האיראנית - יחידה שהייתה סודית עד כה ושמורכבת מאלפי צעירות שעוברות הכשרה במגוון טכניקות לחימה עתיקות ששואבות השראה מהתרבות היפנית.

הנשים לומדות להרוג את אויביהן בדממה מוחלטת, לדלג מעל קירות וטכניקות הסוואה מתקדמות. נוסף לכך, כדי לזכות בתואר הנחשף, הנשים עוברות הכשרה מפרכת של לחימה באמצעות חץ וקשת, חרבות, ננוצ'קו ושוריקן - אותו כוכב משונן שהנינג'ות של יפן נהגו להשליך כמו סכין לעבר האויב. כל זה קורה רק כ-40 ק"מ מבירת המדינה, טהרן.

יחידת הנינג'ות נחשפה לאחרונה בתמונות מרהיבות שפורסמו באתר ה"סאן" הבריטי. בצילומים נראות הנשים כשהן מציגות יכולות אקרובטיות מרשימות. על פי הפרסומים, המועדון האקסקלוסיבי קיים מאז 1989 ומאז אומנו בו עשרות אלפי נשים פרסיות.

בינתיים, כנראה שלא צריך להילחץ מהאיום האיראני החדש. רוב הסיכויים שהמערכה עם איראן, אם אי פעם באמת תתרחש, תתאפיין יותר במטחי טילים ובתקיפות אוויריות ופחות בקריאות ביפנית. אז למה אלפי נשים איראניות מקדישות את זמנן ומרצן על מנת להפוך לנינג'ות מאומנות היטב? לא ברור. מה שבטוח הוא שנראה שהנשים האיראניות לוקחות את העניין מאוד ברצינות.