עובדת מנוצלת: גל גדות קיבלה 300 אלף ד' בלבד על "וונדר וומן"

זאת על אף שה סרט עצמו נחשב לשובר קופות, עם הכנסות של יותר מ-500 מיליון דולר בשבועיים

גל גדות / צילום: רויטרס
גל גדות / צילום: רויטרס

האתר "The DailyDot" חושף את השכר שקיבלה גל גדות על התפקיד הראשי ב"וונדר וומן" - 300 אלף דולר. זאת, על אף שהסרט עצמו נחשב לשובר קופות עם הכנסות של יותר מ-690 מיליון דולר בשלושה שבועות. 

"וונדר וומן" מקבל גם ביקורות טובות ונהנה מצופים רבים גם בשבוע השני ליציאתו לבתי הקולנוע. אולם, גדות חתמה עם אולפני DC על חוזה כבר ב-2014, לפיו תקבל 300 אלף עבור כל אחד משלושת סרטי גיבורי-העל שבהם תשתתף.  

ואולי הכול בכלל אפלייה מגדרית? הנרי קאביל, כוכב סרט גיבורי העל "איש הפלדה" הרוויח על הסרט, שהצליח פחות מוונדר וומן", לא פחות מ-19 מיליון דולר. רוברט דאוני ג'וניור הצליח להגיע לחוזה, שבזכותו הרוויח כ-55 מיליון דולר מהסרט "קפטיין אמריקה".

אגב: תפקידים ראשיים ראשונים בסרטי גיבורי-על בדרך כלל כרוכים בשכר צנוע יחסית. כשכריס אוונס גילם את "קפטיין אמריקה" הוא הסתפק בתשלום בסך 415 אלף דולר.  

החדשות הטובות, מבחינת גל גדות, הן שהיא בהחלט צפויה להיות בין השחקנים "בוונדר וומן" שיקבלו בונוס לאחר שהסרט יחצה רף מסוים בקופות; רף ש"וונדר וומן" צפוי לחצות בוודאות מוחלטת. וזה עוד לפני "וונדר וומן 2", שבו לבטח גדות תוכל לבקש את שכרה במיליונים.

גל גדות, וודר וומן (צילום: רויטרס)
 גל גדות, וודר וומן (צילום: רויטרס)